Рестартирания след ъпгрейд довели до прекъсването на Skype
Рестартирания след ъпгрейд довели до прекъсването на Skype / netinfo
Двудневното прекъсване, поради което милиони потребители на Skype (Скайп) не можаха да използват известната интернет програма за телефонни разговори, е станало поради извънредно големия брой рестартирания след обичайно обновяване на софтуера, съобщи компанията, цитирана от Асошиейтед прес.

Поради прекъсването в цял свят, което започна в четвъртък и завърши в събота миналата седмица, милиони потребители на Skype не можеха да "влязат" в програмата и да водят телефонни разговори или да изпращат съобщения.

Компанията, чиято централа се намира в Люксембург и е част от гиганта за онлайн продажби eBay Inc. (иБей), има общо над 220 млн. потребители и от 5 до 6 млн. потребители онлайн по всяко едно време на денонощието. През януари Skype съобщи, че е отчела 9 млн. потребители онлайн по едно и също време.

"Прекъсването е породено от масово рестартиране на компютрите на нашите потребители по целия свят в много малък интервал от време. Рестартирането се е наложило, защото потребителите ни са получили обичайни обновления на софтуера", поясни Skype в съобщение, пуснато в 05.35 ч. по Гринуич Skype.