"Боинг" (Boeing) съобщи, че е подновил производството на самолета 737 МАКС, предаде Франс прес.
Повторното въвеждане на този самолет в експлоатация обаче ще се забави, тъй като "Боинг" трябва да получи зелена светлина от авиационните власти за извършените изменения, включително в системата за стабилизиране при полет. Необходим е тестов полет, който според осведомени източници не се очаква да бъде извършен преди юни.
Акциите на Боинг се сринаха след нови проблеми със 737 МАX
Компанията от Сиатъл спря производството на 737 МАКС, след като беше установено, че дефект в системата за стабилизиране при полет Ем Си Ей Ес (Maneuvering Characteristics Augmentation System - MCAS) се смята за причина за двете последователни авиокатастрофи със самолети на индонезийската авиокомпания Лайън еър (Lion Air) и на Етиопските авиолинии (Ethiopian Airlines).
Пилоти съдят Боинг за 100 милиона заради „лъжи за 737 MAX“
Полетите с този модел са забранени след двете катастрофи, при които загинаха 346 души.
Повторното въвеждане на този самолет в експлоатация обаче ще се забави, тъй като "Боинг" трябва да получи зелена светлина от авиационните власти за извършените изменения, включително в системата за стабилизиране при полет. Необходим е тестов полет, който според осведомени източници не се очаква да бъде извършен преди юни.
Акциите на Боинг се сринаха след нови проблеми със 737 МАX
Компанията от Сиатъл спря производството на 737 МАКС, след като беше установено, че дефект в системата за стабилизиране при полет Ем Си Ей Ес (Maneuvering Characteristics Augmentation System - MCAS) се смята за причина за двете последователни авиокатастрофи със самолети на индонезийската авиокомпания Лайън еър (Lion Air) и на Етиопските авиолинии (Ethiopian Airlines).
Пилоти съдят Боинг за 100 милиона заради „лъжи за 737 MAX“
Полетите с този модел са забранени след двете катастрофи, при които загинаха 346 души.