В неделната вечер финалът на най-гледаното шоу в телевизионния ефир в България „Като две капки вода“ закри пролетния телевизионен сезон на NOVA.
Той бележи историята на медията с най-високите постижения по гледаемост. С постигнат аудиторен дял от над 30% сред зрителите в активна възраст (18-49 г.), NOVA постави абсолютен рекорд в историята си.
Рекордна е и преднината пред втората телевизия в класацията, която успява да привлече малко над 21% от телевизионната аудитория. Две от най-гледаните продукции на NOVA - „Hell’s kitchen“ и „Като две капки вода“ - също подобриха собствените си постижения през годините, а всички ключови праймтайм продукции - „Един за друг“, „Много мой човек“ и централната информационна емисия - отбелязаха завидна преднина пред втората телевизия в класацията в съответния часови пояс.
Идентични са данните и в другата основна целева група на NOVA - зрителите на възраст между 18 и 59 години. Зад постигнатия успех през пролетния сезон се отличава професионалната работа на екипа на NOVA, продуцентите, с които медията за поредна година реализира качествени формати, подкрепата на партньорите и доверието на зрителите.
NOVA ще продължи да предлага на българската аудитория първокласно и разнообразно телевизионно съдържание, поддържайки висок продукционен стандарт.
Той бележи историята на медията с най-високите постижения по гледаемост. С постигнат аудиторен дял от над 30% сред зрителите в активна възраст (18-49 г.), NOVA постави абсолютен рекорд в историята си.
NOVA
NOVA
NOVA ще продължи да предлага на българската аудитория първокласно и разнообразно телевизионно съдържание, поддържайки висок продукционен стандарт.