През цялото първо тримесечие на 2017 година NOVA продължава да печели интереса на активното население в България, затвърждавайки лидерската си позиция пред втората по гледаемост медия bTV, както в праймтайма и на среднодневна база, така и в най-важното звено на всяка медия - новините.
NOVA убедително води в най-гледаното време сред активното градско население и най-младата и трудна за достигане аудитория на възраст 18-34 години.
Освен лидер сред политематичните телевизии, компанията отбелязва категоричен успех и на групово ниво с тематичните канали. През първото тримесечие на 2017 аудиторният дял на Нова Броудкастинг Груп и представлявани канали е с близо 10 пункта по-голям от този на БТВ Медиа Груп и представлявани канали. Най-голяма процентна разлика групата има сред младите зрители на възраст 18-34 години.
През есента на 2014 г. NOVA отне лидерството от bTV, през 2015 го затвърди, а през 2016 г. увеличи значително преднината си. Възходящото представяне на NOVA през първото тримесечие на 2017 е естествено продължение на тенденцията за увеличаване на преднината на телевизионния канал спрямо втората по гледаемост телевизия - bTV, и затвърждава NOVA като водещ телевизионен канал сред активното население през последните 3 години.
В периода 2014–2016 година NOVA поддържа непрекъснат растеж на аудиторния си дял, като през последните две години бележи ръст от над 20% сред всички основни и важни за телевизията целеви групи, както в най-гледаното време и на среднодневна база, така и за новините.
Най-голямото увеличение се наблюдава сред най-младата и трудна за достигане аудитория на възраст 18-34 години.
Темата на NOVA: Зад кулисите на най-новите български филми
Успешното представяне на NOVA през последните три години се превърна в постоянно поведение на медията. И през тази година Нова Броудкастинг Груп ще продължи стратегията си да печели нови зрители с разнообразни и иновативни продукции и да инвестира в нови качествени български сериали.
Новият български сериал „Ние, нашите и вашите” затвържава лидерството на NOVA
Само в праймтайма на NOVA зрителите гледат реализирани в България програми като „Откраднат живот”, „Ние, нашите и вашите”, „Като две капки вода”, „София ден и нощ“, „Кошмари в кухнята“, “Аз обичам България“. Високата гледаемост на новините и информационните програми определя NOVA като предпочитания източник за новини и актуална информация, с най-опитните и разпознаваеми телевизионни водещи и репортери.
Ани Салич и Ники Дойнов
NOVA
NOVA
NOVA
NOVA
В периода 2014–2016 година NOVA поддържа непрекъснат растеж на аудиторния си дял, като през последните две години бележи ръст от над 20% сред всички основни и важни за телевизията целеви групи, както в най-гледаното време и на среднодневна база, така и за новините.
Най-голямото увеличение се наблюдава сред най-младата и трудна за достигане аудитория на възраст 18-34 години.
NOVA
Успешното представяне на NOVA през последните три години се превърна в постоянно поведение на медията. И през тази година Нова Броудкастинг Груп ще продължи стратегията си да печели нови зрители с разнообразни и иновативни продукции и да инвестира в нови качествени български сериали.
Ние, нашите и вашите
NOVA
Само в праймтайма на NOVA зрителите гледат реализирани в България програми като „Откраднат живот”, „Ние, нашите и вашите”, „Като две капки вода”, „София ден и нощ“, „Кошмари в кухнята“, “Аз обичам България“. Високата гледаемост на новините и информационните програми определя NOVA като предпочитания източник за новини и актуална информация, с най-опитните и разпознаваеми телевизионни водещи и репортери.
NOVA