Дългоочакваната премиера на най-новото попълнение сред българските сериали - “Ние, нашите и вашите“, стартира с успех в ефира на NOVA на 8 март. Над една четвърт или 26,3% от активното население на възраст 18-49 години проследи двойния епизод на романтичната комедия и първите стъпки от съвместния живот на най-новото, многодетно и не съвсем обикновено телевизионно семейство.
NOVA за пореден път показа, че е предпочитаният канал в праймайма и си осигури предимство от 49% сред активното население пред втората по гледаемост медия bTV, където делът на зрителите по същото времe е едва 17.6%. Близо два пъти по-голяма е преднината на NOVA по време на премиерата на най-новия български сериал сред активното градско население. 28.9% от тях споделиха забавното, но и сложно ежедневие на Лили, Христо и петте им деца, което е с над 13 пункта повече от конкурентната медия в същия часови слот. „Ние, нашите и вашите” спечели и най-младата и трудна за достигане аудитория - 18-34 години, с убедителна преднина от 44%, а най-високи са резултатите при една от най-гледащите телевизия групи – жените на възраст 25-54 години, която също избра историята на семейство Иванови именно на дамския празник.
Интересът на зрителите по време на епизода нараства постоянно, като средната разлика от 17% в преднината на NOVA пред bTV в първата половина на епизода, достига до средно 127% през втората половина и два до три пъти по-висок дял в най-гледаните минути на сериала.
И през новия пролетен телевизионен сезон NOVA продължава да привлича многобройна аудитория сред всички целеви групи, затвърждавайки лидерствoто си пред втората по гледаемост телевизия bTV.
netinfo
netinfo
И през новия пролетен телевизионен сезон NOVA продължава да привлича многобройна аудитория сред всички целеви групи, затвърждавайки лидерствoто си пред втората по гледаемост телевизия bTV.