Тази пролет NOVA изненада зрителите с осем праймтайм продукции. Поредните успешни сезони на някои от любимите предавания и реализираните български сериали отново превърнаха NOVA в избора на зрителите в активна възраст (18-49 г.).  Данните на Nielsen Admosphere Bulgariа отчитат ръст в аудиторния дял на телевизията спрямо пролетния сезон на 2018 година и увеличаване на преднина до 34% спрямо втората по гледаемост телевизия bTV.

NOVA

Уникалното шоу за преобразявания "Като две капки вода" завърши своя седми сезон като най-гледаното предаване от 18-49 годишните на българския телевизионен пазар през тази пролет - 43.2%  от тази аудитория предпочете шоуто и това е над два пъти повече от зрителите, избрали конкурентната bTV по същото време. Над 3.2 милиона са видео гледанията на шоуто в онлайн платформите на компанията.

Двата кулинарни риалити формата на NOVA "Hell's Kitchen" и "Кошмари в кухнята" бяха предпочетени от зрителите, достигайки до над 30% от аудиторията на възраст 18-49 години, докато по същото време bTV отчете чувствително по-ниски стойности. Още над 2,4 милиона видеогледания на "Hell's Kitchen" бяха регистрирани в онлайн платформите на Нова Броудкатсинг Груп.

NOVA

Българските сериали, превърнали се в запазена марка на NOVA – този сезон обхванаха няколко различни жанра. Криминалната драма „Дяволското гърло“ се превърна в любимият български сериал тази пролет с аудиторен дял 30,5% сред зрителите на възраст 18-49 години. Медицинският сериал "Откраднат живот" седми пореден сезон не престава да вълнува публиката, а заедно с криминалната комедия „Господин Х и морето“ успя да привлече почти всеки трети  от гледащите телевизия в тази аудиторна група. Аудиторният дял на bTV по време на излъчванията на сериалите е бил средно с 14% по-нисък. Към трите български поредици е регистриран сериозен интерес и в онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп, където трите заглавия генерират общо над 7 милиона видео гледания.