Всяка американка посвещава средно около половин година от живота си на избора на подходящо облекло, предаде ТАСС. Такива са резултатите от изследване, публикувани от в. "Ню Йорк таймс".
По оценки на социолози, средностатистическата жителка на САЩ на възраст между 18 и 60 години посвещава около 17 минути дневно на всевъзможни примери и размишления "какво да облече". Това означава, че тя губи 4 дни годишно за подобни размишления.
Разкриха колко време е нужно на жените, за да решат какво да облекат
Над 60 на сто от участничките в изследването признали, че този начин на прекарване на времето е съпроводен с гневни изблици от други хора, които в 20 на сто от случаите са съпрузите им, а това не допринася за укрепване на брака.
Най-неразбираемите за мъжете женски практики
Американците доверяват, че губят за избор на облекло средно около 13 минути дневно или от порядъка на 4 месеца от живота си. 15 процента от представителите на двата пола разкриват, че свързаните с избора на облеклото мъки тровят живота им, а неудачният избор сутринта може да развали настроението им през целия ден.
Вестникът отбелязва, че някои американци са се избавили веднъж завинаги от подобни проблеми, след като направили избора си. Един от основателите на компанията "Епъл" Стив Джобс избрал да носи черен пуловер в комбинация с джинси.
Дрехите, които действат като афродизиак на мъжете и жените
Милиардерът и основател на социалната мрежа "Фейсбук" Марк Зукърбърг също не обича да хаби нерви за избора на облекло, отдавайки предпочитание на сивата тенсика и джинсите.
Източник: БТА