/ iStock/Getty Images
Компанията "Jamba" се обедини с "Blendid", производител на роботи за смутита, за да представи първия павилион "Jamba by Blendid", съобщава "Бизнес Инсайдер".

Робот следи за носенето на маски и спазване на дистанция в магазин

В съответствие с тенденциите в обслужването на храни и търговията на дребно, особено по време на COVID-19 пъти, павилионът е безконтактен и работи автономно.
„Jamba by Blendid" използва най-новите цифрови и потребителски роботизирани технологии“,
се казва в съобщение, обявяващо новия партньорски павилион.

Той се намира в "Уолмарт" в Диксън, Калифорния. Това обаче не е единственият павилион на "Blendid". Компанията, основана през 2015 г., има още четири: един във Фремонт,

Калифорния, две в кафенета в университета в Сан Франциско и държавния университет Сонома и един в технически център в Силициевата долина. Павилионът използва система за машинно обучение, задвижвана от изкуствен интелект.

Учени конструираха робот-ястреб за полети на големи разстояния

Роботизирана ръка смесва и дозира различни съставки и борави умело с плодовете, зеленчуците, течностите и добавките, необходими за приготвянето на смутитата. Системата прави всичко, което може да направи човек, работещ в павилиона, като обработва плащания и измерва съставките.

Според преглед на видеоклипове в YouTube, смутитата могат да се персонализират, което означава, че клиентите могат да увеличат или намалят количеството на дадена съставка в своята поръчка на смути.

Процесът на поръчка, плащане и вземане може да стане чрез смартфона на клиента, което прави обмена напълно безконтактен. Смутитата са готови за по-малко от 3 минути, а роботът може да направи 9 напитки едновременно. Като цяло робота може да прави 45 напитки на час. 
БГНЕС