Компания Facebook съобщи, че получава информация за потребителите си, включително през външни сайтове.
Представена е функцията „Off-Facebook Activity” (дейност извън Facebook), позволяваща управлението на информация, която постъпва от други сайтове.
С новата функция се обработват данни, които компании и организации предоставят на Facebook за дейността на потребителите, например за използване на приложения или посещения в различни сайтове.
Подчертава се, че компанията събира тези данни, за да предоставя по-актуална реклама, да препоръчва групи, събития и стоки, които биха заинтересували потребителя.
В същото време така се дава възможност на фирми и организации да оценят резултатите от своите сайтове, приложения или реклами, както и да бъде откривана „предизвикваща подозрение активност”, което ще направи Facebook по-безопасен.
Представена е функцията „Off-Facebook Activity” (дейност извън Facebook), позволяваща управлението на информация, която постъпва от други сайтове.
С новата функция се обработват данни, които компании и организации предоставят на Facebook за дейността на потребителите, например за използване на приложения или посещения в различни сайтове.
Подчертава се, че компанията събира тези данни, за да предоставя по-актуална реклама, да препоръчва групи, събития и стоки, които биха заинтересували потребителя.
В същото време така се дава възможност на фирми и организации да оценят резултатите от своите сайтове, приложения или реклами, както и да бъде откривана „предизвикваща подозрение активност”, което ще направи Facebook по-безопасен.