Huawei
Huawei / netinfo
Първият Smart Friday в Центъра за обслужване на клиенти на Huawei събра над 40 фенове на марката
На 10 август се проведе първият за новата инициатива на Huawei – Smart Friday. Центърът за обслужване на клиенти на компанията на ул. "Леге" N6 всеки петък ще предлага безплатна диагностика на Huawei устройства и 10% отстъпка от цената на извънганационния ремонт, ако се налага такъв.

Какво се случи по време на първия "умен петък" разказва Христо Стойчев – мениджър следпродажбено облужване за Huawei в България и Македония, който лично прекара там края на работната си седмица.


Колко души се възползваха от петъчната ви оферта?

В рамките на работния ден през Центъра минаха около 40 души, повечето от които за диагностика, ъпдейти, прехвърляне на информация или просто съвет. Регистрираните заявки за ремонт бяха 3 пъти повече от средното за предишните петъци, като почти всички ремонти бяха завършени на място в рамките на деня – разбира се без този на клиент, който дойде в 17.50 часа, но отстъпката важи и за него.

Какво най-много търсеха клиентите?

Диагностика. Центърът ни разполага с професионално оборудване за цялостна диагностика на функционирането на устройствата – тества се мрежа, камера, микрофони, и т. н., след което клиентът получава официален разпечатен документ за текущото състояние на устройството си. Имаше клиенти с напълно функциониращи устройства, които бяха дошли да им направят „профилактичен преглед“ и да използват случая да разгледат новите ни продуктови предложения, изложени в центъра. Имаше и хора, които се интересуват от повече подробности за текущи софтуерни ъпдейти, или просто търсят помощ при прехвърляне на информация.

Ще запомните ли някой конкретен клиент от този петък?

Да, със сигурност ще запомня един над 80-годишен инженер, който тъкмо си беше закупил нов продукт Huawei от новата Y серия и ни посети с молба да прехвърлим цялата му информация от предишното му устройство, което беше с друга марка. След това му  разяснихме цялата функционалност на новия му продукт, как да работи с него. Остана много доволен, дори търсеше къде да остави позитен коментар.

Колко кафета направихте в петък?

Точно 15.

Как бихте дефинирали разликата между сервиз и център за обслужване на клиенти?

На първо място в личното отношение. Неслучайно споменахме напитките, но не са само те. Искаме да превърнем този Център на ул. "Леге" 6 в наш фен клуб, и със започването на инициативата Smart Friday всеки петък в него ще има поне един представител на офиса на Huawei в България. За нас прякото общуване с клиените ни е изключително важно. Ние им помагаме, а техните честни отзиви помагат на нас да им предлагаме все по-добро и богато следпродажбено обслужване, освен все по-добрите ни продукти.

Как клиентът разбира, че ремонтът е приключил?

Получава SMS, дори да се намира още в центъра, да пие кафе и да пробва нови продукти.

Huawei
netinfo

Могат ли клиентите ви извън София да се възползват от Huawei Smart Friday?

Да, отстъпката от 10% за извънгаранционен ремонт важи и за тях, но трябва да ни изпратят продукта по куриер в петък – важи датата на изпращане.

Какво очаквате от следващия петък?

Повече хора да знаят за услугата и да я превърнем в хубава традиция. За нас това е успешно завършване на работната седмица.