/ Galdini
„Всеки сезон предлагаме нови и разнообразни продукти с иновативен дизайн, съобразен със световните модни тенденции, в различни цветове и интересни ходила. Влагаме любов, креативност и постоянство в създаването на всеки модел, стараем се да задоволим нуждите и изискванията на нашите клиенти. При нас ще откриете голям избор от артикули за всеки вкус и стил.“
Кои са „Galdini“ ? Повече за тях, ще ни разкаже Десислава Иванова, собственик на българския бранд за обувки и чанти.
 
Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
Здравейте! Казвам се Десислава Иванова и се занимавам с бизнес в сферата на модата повече от 25 години. Имам магазини за дамски и мъжки дрехи и аксесоари. Собственик съм и на българския бранд за обувки и чанти “Galdini”.

Galdini

Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Марката “Galdini” е на пазара вече 6 години. Към днешна дата в нея работят 4 души, но предвид предстоящо откриване на нов обект идния септември, планираме да наемем още 2 души. Онлайн магазина създадохме поради големия интерес към предлаганите продукти във физическия магазин и създадената във фейсбук бизнес страница.

 
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
 Обувките, които предлагаме са създадени от висококачествени материали-естествена кожа, велур, лак и набук. Предлагаме и чанти от естествена и еко кожа, отново с високо качество и атрактивни визии.
 
Къде продавате вашите продукти?
 Нашите обувки и чанти може да откриете онлайн на сайта ни, във фейсбук - Galdini shoes, в Instagram - galdinishoes и в два физически магазина, в град Враца и в град София. Може да направите своята поръчка за цялата страна и за чужбина, а ние ще Ви я доставим максимално бързо и удобно.
 
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
 Всеки месец публикуваме статии в различни и известни медии и списания, свързани с нашите продукти и с модните тенденции. Използваме услугите на инфлуенсъри за снимки и реклами, спонсорираме съдържание в социалните мрежи и публикуваме ежедневно разнообразни и интересни постове във facebook и Instagram.

ф
Galdini

Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати ви се иска да приложите, а все още не сте?
 В бъдеще ще създадем рекламни флаери с код за отстъпка, в които ще са поместени сайта, бизнес страниците ни в социалните мрежи и локация на магазините. Бихме помислили и за външна реклама върху билбордове. Ще създадем и youtube канал, в който ще публикуваме видеа на нови продукти, инфлуесъри и т.н.
 
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
 Мотивът, който събуди у мен желание да участвам в конкурса, е желанието ми да представя марката пред по-голяма аудитория и повече хора да разберат, че българските продукти са с високо качество и в България също може да се прави бизнес и той да е успешен.

г
Galdini