97691
Километрична колона от камиони чака с часове на „Кулата“
За над 10-километрова колона от тежкотоварни автомобили към граничния контролно-пропускателен пункт (ГКПП) "Кулата" сигнализира водачът Георги Евтимов, който е блокиран от часове с камиона си.
От пресцентъра на Гранична полиция признаха за километричните опашки на граничния пункт. Лора Любенова увери, че няма проблем в информационната система. И препрати към Агенция "Митници": "Нашата проверка на товарен автомобил е като на лек автомобил - проверка на документите на шофьора и документите на камиона. Всички други - измервания, физически проверки и всички други неща, свързани със стоките и товарите, се извършват от Агенция "Митници". Няма технически проблем в нашата информационна система".
Колони от чакащи автомобили се извиха на Кулата
Александър Стамболийски, председател на Съюза на българските транспортни работници, заяви за Дарик, че над 3 километра е опашката и от гръцка страна. Според него причината е засиленият фискален контрол от страна на гръцките власти: "Аз се намирам на около километър преди граничния пункт от гръцка страна. Опашката е вече над 3 км, назад аз не виждам края на колоната. Сигурно това не е от ремонтите. Организацията на движението е направена така, че да не затруднява движението на камиони и леки автомобили. Досега имаше няколко пъти опашки от проблеми със системата на граничния пункт. Засега не сме обмисляли да реагираме, но ако това продължи и зачести, ще се принудим да предприемем някакви действия. Това затрудняване на движението, според моето лично мнение, е заради засиления фискален контрол от страна на гръцките власти".
Основната причина е интензивният трафик в края на седмицата в посока Гърция, посочиха за Дарик от пресцентъра на Агенция „Митници“ и изтъкнаха, че всички кантари за измерване теглото на камионите работят.
Токов удар забави обработката на камиони на граничните пунктове
Георги Евтимов обясни, че на един час колоната се придвижва с три камиона: "Половината работен ден ще ми свърши. Идва петък и не можем да натоварим и да се приберем. Ще трябва да стоим събота и неделя в Гърция като туристи, защото нашите хора пак не работят. Можеше поне да се отбиват камиони по-рано, да се казва по-навреме, ако трябва да се минава през други граници. Товарът ми е такъв, че не знам като го напече слънцето, дали няма да бомбира вътре. Преди 2-3 години тук нямаше никога опашка. Назначиха нови 20 души на работа, сложиха кантари и се получи опашка до не знам къде".
Според Георги Евтимов в такива ситуации би трябвало да има линейка в случай, че на някого от шофьорите му прилошее заради високите температури и силното слънце.
Километрична опашка от камиони на „Кулата”
Основната причина е интензивният трафик в края на седмицата в посока Гърция, посочиха за Дарик от пресцентъра на Агенция „Митници“. Всички кантари работят, добавиха от институцията и уточниха, че границата е вътрешна за ЕС и единствената процедура при преминаването на тежкотоварни автомобили е измерването на теглото.
От пресцентъра на Гранична полиция признаха за километричните опашки на граничния пункт. Лора Любенова увери, че няма проблем в информационната система. И препрати към Агенция "Митници": "Нашата проверка на товарен автомобил е като на лек автомобил - проверка на документите на шофьора и документите на камиона. Всички други - измервания, физически проверки и всички други неща, свързани със стоките и товарите, се извършват от Агенция "Митници". Няма технически проблем в нашата информационна система".
Колони от чакащи автомобили се извиха на Кулата
Александър Стамболийски, председател на Съюза на българските транспортни работници, заяви за Дарик, че над 3 километра е опашката и от гръцка страна. Според него причината е засиленият фискален контрол от страна на гръцките власти: "Аз се намирам на около километър преди граничния пункт от гръцка страна. Опашката е вече над 3 км, назад аз не виждам края на колоната. Сигурно това не е от ремонтите. Организацията на движението е направена така, че да не затруднява движението на камиони и леки автомобили. Досега имаше няколко пъти опашки от проблеми със системата на граничния пункт. Засега не сме обмисляли да реагираме, но ако това продължи и зачести, ще се принудим да предприемем някакви действия. Това затрудняване на движението, според моето лично мнение, е заради засиления фискален контрол от страна на гръцките власти".
Основната причина е интензивният трафик в края на седмицата в посока Гърция, посочиха за Дарик от пресцентъра на Агенция „Митници“ и изтъкнаха, че всички кантари за измерване теглото на камионите работят.
Токов удар забави обработката на камиони на граничните пунктове
Георги Евтимов обясни, че на един час колоната се придвижва с три камиона: "Половината работен ден ще ми свърши. Идва петък и не можем да натоварим и да се приберем. Ще трябва да стоим събота и неделя в Гърция като туристи, защото нашите хора пак не работят. Можеше поне да се отбиват камиони по-рано, да се казва по-навреме, ако трябва да се минава през други граници. Товарът ми е такъв, че не знам като го напече слънцето, дали няма да бомбира вътре. Преди 2-3 години тук нямаше никога опашка. Назначиха нови 20 души на работа, сложиха кантари и се получи опашка до не знам къде".
Според Георги Евтимов в такива ситуации би трябвало да има линейка в случай, че на някого от шофьорите му прилошее заради високите температури и силното слънце.
Километрична опашка от камиони на „Кулата”
Основната причина е интензивният трафик в края на седмицата в посока Гърция, посочиха за Дарик от пресцентъра на Агенция „Митници“. Всички кантари работят, добавиха от институцията и уточниха, че границата е вътрешна за ЕС и единствената процедура при преминаването на тежкотоварни автомобили е измерването на теглото.