Френският автомобилен производител Renault („Рено”) разчита успехът на новата Лагуна седан да изведе компанията напред. Това предаде АП, като цитира интервю на заместник главния изпълнителен директор на компанията Патрик Пелата за в. "Монд".
В началото на седмицата френската компания разкри техническите показатели на новата Лагуна III, която ще се появи на пазара на 12 октомври. Приемникът на предишната средна по размер Лагуна е част от плана за пускане в продажба на 26 нови модела за периода 2006 - 2009 година, предаде БТА.
"Дори ако компанията наистина разчита на успеха на този автомобил, Лагуна III сама по себе си не определя бъдещето на Renault , това е първата стъпка", отбеляза Пелата.
През първата половина на 2006 г., която главният изпълнителен директор на Renault Карлос Госн нарече "преходна година", печалбата на компанията се е понижила с 20 процента. Госн възлага надежди и на евтиния модел Логан седан, който излезе на пазара в Индия, Иран и Бразилия тази година, както и на пускането на новото Туинго супер мини.
Въпреки че неотдавна френската компания отчете спад на продажбите си, Пелата заявява пред "Монд", че очаква появата на Логан на пазарите в Южна Америка, Индия, Иран и Русия да позволи на Renault да изпълни целите си да продава допълнително 800 000 автомобила годишно до 2009 година.
В началото на седмицата френската компания разкри техническите показатели на новата Лагуна III, която ще се появи на пазара на 12 октомври. Приемникът на предишната средна по размер Лагуна е част от плана за пускане в продажба на 26 нови модела за периода 2006 - 2009 година, предаде БТА.
"Дори ако компанията наистина разчита на успеха на този автомобил, Лагуна III сама по себе си не определя бъдещето на Renault , това е първата стъпка", отбеляза Пелата.
През първата половина на 2006 г., която главният изпълнителен директор на Renault Карлос Госн нарече "преходна година", печалбата на компанията се е понижила с 20 процента. Госн възлага надежди и на евтиния модел Логан седан, който излезе на пазара в Индия, Иран и Бразилия тази година, както и на пускането на новото Туинго супер мини.
Въпреки че неотдавна френската компания отчете спад на продажбите си, Пелата заявява пред "Монд", че очаква появата на Логан на пазарите в Южна Америка, Индия, Иран и Русия да позволи на Renault да изпълни целите си да продава допълнително 800 000 автомобила годишно до 2009 година.