Гугъл е най-скъпата марка в света
Гугъл е най-скъпата марка в света / netinfo

Гугъл е най-скъпата марка в света - това сочи изследване, изготвено за британския вестник "Файненшъл таймс" от изследователската компания Милуорд Браун оптимор .

Експертите оценяват марката на интернет-компанията на близо 66,5 млрд. долара или 45 на сто от нейната пазарна капитализация.

В най-влиятелната класация на световните марки Интербранд за миналата година Гугъл заемаше едва 24-о място. Лидер бе Кока-Кола с67 млрд. долара, която заема четвърта позиция в класацията на Милуорд Браун оптимор с 44 млрд. долара.

Специалистите от изследователската компания обясняват разликата между двете класации с динамиката на интернет пазара: през миналата година стойността на марката на Гугъл се е увеличила със 77 на сто.