Темата за оптимизацията на училищна мрежа коментира кметът на Общината Огнян Ценков пред медиите след редовното заседание на Общински съвет-Видин, по повод точките в дневния ред, свързани с новата учебна 2018/2019 година.
Кмет връчи дипломи на зрелостници (СНИМКИ)
Той подчерта положителния ефект, който се е получил от цялостната дейност на Община Видин във връзка с изготвяне на системата за прием в първи клас, оптимизацията на училищната мрежа и активната работа на групите за обхват на децата, които са в риск от отпадане от образование.
Министърът на образованието и науката Красимир Вълчев посети и Видин
„Сега ще имаме 4 маломерни паралелки по-малко в сравнение с учебната 2017/2018 година, като процесът за прием в първи клас продължава до 15 септември и аз много се надявам тези паралелки да станат по-малко. Решихме въпроса с ОУ “Св. Климент Охридски“, където тази година в първи клас няма да има маломерна паралелка.
Такива ще има в училищата „Отец Паисий“ и „Христо Ботев“ в град Дунавци“, обясни кметът. Ценков допълни, че целта е била да се работи в посока недопускането на повече маломерни паралелки за първи клас и ще се разчита в следващите години да се оформят пълни паралелки във всяко училище.
Кмет връчи дипломи на зрелостници (СНИМКИ)
Той подчерта положителния ефект, който се е получил от цялостната дейност на Община Видин във връзка с изготвяне на системата за прием в първи клас, оптимизацията на училищната мрежа и активната работа на групите за обхват на децата, които са в риск от отпадане от образование.
Министърът на образованието и науката Красимир Вълчев посети и Видин
„Сега ще имаме 4 маломерни паралелки по-малко в сравнение с учебната 2017/2018 година, като процесът за прием в първи клас продължава до 15 септември и аз много се надявам тези паралелки да станат по-малко. Решихме въпроса с ОУ “Св. Климент Охридски“, където тази година в първи клас няма да има маломерна паралелка.
Такива ще има в училищата „Отец Паисий“ и „Христо Ботев“ в град Дунавци“, обясни кметът. Ценков допълни, че целта е била да се работи в посока недопускането на повече маломерни паралелки за първи клас и ще се разчита в следващите години да се оформят пълни паралелки във всяко училище.