Маркетинг, бизнес и PR експерти питат колко струват комуникациите днес, отговорът – на 23 ноември на конференция във Велико Търново. Вицепремиерът Томислав Дончев и кметът на Велико Търново Даниел Панов откриват събитието с основен акцент върху качеството и истинността на информацията.
Във ВТУ ще се проведе IV Международна научна конференция „Медии и комуникации на 21 век“
Откриването на начин за оценка на стойността на комуникациите от известно време провокира, събира и разделя позициите на журналисти, PR и маркетинг експерти, представители на бизнеса и изследователи на комуникационните науки.
Обединени от класическия принцип, че в спора се ражда истината, редица водещи имена в сферата на комуникациите по света и у нас се срещат на 23 ноември във Велико Търново, за да потърсят заедно пресечната точка в мненията и опита си по актуалната тема - „Стойността на комуникациите в дигиталната ера“. Конференцията, организирана от Сдружение „Знание-интензивно развитие“ (KIDA) с основен партньор A Data Pro, е първата по рода си за страната.
Събитието ще бъде открито от вицепремиера на Република България Томислав Дончев и кмета на Община Велико Търново Даниел Панов, които подчертаха важността му и неговата значимост за региона като бъдещ потенциален център на знание-интензивния сектор.
„Ако преди време достъпът до информация и технологии са били критерий и условие за осведомеността на хората, днес предизвикателството е по-голямо - хората не само да имат достъп до информация, но и до истинна такава. Така че смисълът на дискусии като предстоящата е да намерим правилната формула за това как в дигиталната ера комуникацията да бележи прогрес не само в технологичен, но и в качествен план, а стойността й да е обвързана с надеждност“, сподели Томислав Дончев.
Премиерът поиска дебат по темата за свободата на медиите в България
Едни срещу други, а може би едни до други, застават PR и журналистика, маркетинг и PR, и разбира се, най-деликатната връзка по веригата на комуникациите – PR и клиент. Като неуморен адвокат на обвързването на комуникациите с бизнес резултатите, например, се изявява Джона Бърк, Изпълнителен директор на Международна асоциация за оценка и измервания на комуникациите (AMEC), с над 30 години опит във връзките с обществеността, с чиято лекция относно миналото и настоящето на комуникационното измерване стартира събитието.
По-строгия и консистентен подход подкрепя и Ана Ади, професор по връзки с обществеността и корпоративни комуникации в Университета за приложни науки „Квадрига“ в Берлин. Бизнес лидерът и изследовател на маркетинговите комуникации, Томас Щокле, обаче, определя себе си като дигитален неандерталец в съвременната дигитална среда, и вярва, че акцентът в днешната сложна реалност е разбирането на трите основни езика - тези на бизнеса и на технологиите, но не на последно място, езика на хората.
От името на медийната среда говорят представители на журналистиката с традиции у нас - главният редактор на водещото политическо и икономическо издание „Дневник“ Велислава Попова, и Невена Кръстева, главен редактор на SeeNews, медията за бизнес новини за Югоизточна Европа. Чрез участието на Боряна Китева от „Престиж-96“ АД се поставя акцент и върху гледната точка на бизнеса от региона.
Дали и къде ще се пресекат международната експертиза и споделените от местните бизнес и комуникационни агенции опит, политика и мнение ще научат гостите на конференция „Стойността на комуникациите в дигиталната ера“ - на 23 ноември, в Аулата на Великотърновския университет, между 09:00 и 17:00 часа.
Събитието е безплатно, но изисква предварителна регистрация – на https://www.kida-conference.bg/#Registration. Извън рамките на формалната програма, конференцията предоставя възможност за лична среща и разговор с присъстващите лектори и експерти.
Събитието се реализира с партньорската подкрепа на Международната асоциация за оценка и измервания на комуникациите (AMEC), Института по Връзки с обществеността (IPR), Великотърновски университет „Св. св.Кирил и Методий“, компанията за медийни анализи Perceptica и софтуерния университет СофтУни. Медийната подкрепа за международната конференция е от Капитал, Дневник и See News.
Във ВТУ ще се проведе IV Международна научна конференция „Медии и комуникации на 21 век“
Откриването на начин за оценка на стойността на комуникациите от известно време провокира, събира и разделя позициите на журналисти, PR и маркетинг експерти, представители на бизнеса и изследователи на комуникационните науки.
Обединени от класическия принцип, че в спора се ражда истината, редица водещи имена в сферата на комуникациите по света и у нас се срещат на 23 ноември във Велико Търново, за да потърсят заедно пресечната точка в мненията и опита си по актуалната тема - „Стойността на комуникациите в дигиталната ера“. Конференцията, организирана от Сдружение „Знание-интензивно развитие“ (KIDA) с основен партньор A Data Pro, е първата по рода си за страната.
Събитието ще бъде открито от вицепремиера на Република България Томислав Дончев и кмета на Община Велико Търново Даниел Панов, които подчертаха важността му и неговата значимост за региона като бъдещ потенциален център на знание-интензивния сектор.
„Ако преди време достъпът до информация и технологии са били критерий и условие за осведомеността на хората, днес предизвикателството е по-голямо - хората не само да имат достъп до информация, но и до истинна такава. Така че смисълът на дискусии като предстоящата е да намерим правилната формула за това как в дигиталната ера комуникацията да бележи прогрес не само в технологичен, но и в качествен план, а стойността й да е обвързана с надеждност“, сподели Томислав Дончев.
Премиерът поиска дебат по темата за свободата на медиите в България
Едни срещу други, а може би едни до други, застават PR и журналистика, маркетинг и PR, и разбира се, най-деликатната връзка по веригата на комуникациите – PR и клиент. Като неуморен адвокат на обвързването на комуникациите с бизнес резултатите, например, се изявява Джона Бърк, Изпълнителен директор на Международна асоциация за оценка и измервания на комуникациите (AMEC), с над 30 години опит във връзките с обществеността, с чиято лекция относно миналото и настоящето на комуникационното измерване стартира събитието.
По-строгия и консистентен подход подкрепя и Ана Ади, професор по връзки с обществеността и корпоративни комуникации в Университета за приложни науки „Квадрига“ в Берлин. Бизнес лидерът и изследовател на маркетинговите комуникации, Томас Щокле, обаче, определя себе си като дигитален неандерталец в съвременната дигитална среда, и вярва, че акцентът в днешната сложна реалност е разбирането на трите основни езика - тези на бизнеса и на технологиите, но не на последно място, езика на хората.
От името на медийната среда говорят представители на журналистиката с традиции у нас - главният редактор на водещото политическо и икономическо издание „Дневник“ Велислава Попова, и Невена Кръстева, главен редактор на SeeNews, медията за бизнес новини за Югоизточна Европа. Чрез участието на Боряна Китева от „Престиж-96“ АД се поставя акцент и върху гледната точка на бизнеса от региона.
Дали и къде ще се пресекат международната експертиза и споделените от местните бизнес и комуникационни агенции опит, политика и мнение ще научат гостите на конференция „Стойността на комуникациите в дигиталната ера“ - на 23 ноември, в Аулата на Великотърновския университет, между 09:00 и 17:00 часа.
Събитието е безплатно, но изисква предварителна регистрация – на https://www.kida-conference.bg/#Registration. Извън рамките на формалната програма, конференцията предоставя възможност за лична среща и разговор с присъстващите лектори и експерти.
Събитието се реализира с партньорската подкрепа на Международната асоциация за оценка и измервания на комуникациите (AMEC), Института по Връзки с обществеността (IPR), Великотърновски университет „Св. св.Кирил и Методий“, компанията за медийни анализи Perceptica и софтуерния университет СофтУни. Медийната подкрепа за международната конференция е от Капитал, Дневник и See News.