"Консорциум Летище Пловдив", в което влизат компаниите ПИМК и Тракия икономическа зона, няма да обжалва прекратяването на концесията на аеропорта, съобщиха в писмо до медиите от сдружението. В мотивите си пловдивските дружества посочват, че ако обжалват процедурата, може да блокират за поне две години новия конкурс, който бе анонсиран от Министерството на транспорта.
„Нашата концепция още от самото начало бе регионът да се развива чрез изграждането на модерно и работещо летище. Нещата по една или друга причина много се забавиха - с процедурата, след това с отказалия се кандидат и другите решения след това. Ние не искаме да сочим някого с пръст, или да показваме кой колко е голям. Ако влезем в дългата процедура по обжалване, то това ще блокира новия конкурс, а и ще противоречи на всичко това, което искахме - регионът да се развива с работещо летище”, обясни Васил Лясков от "Консорциум Летище Пловдив".
Той се надява от Министерството да стартират час по-скоро нова процедура и да бъде избран концесионер, който да положи нужните грижи за стратегическия обект.
Припомням, че на второ място в прекратената процедура за пловдивския аеропорт беше класиран консорциума между ПИМК и „Тракия икономическа зона“, а миналата седмица кметът на Пловдив Иван Тотев отново потвърди желанието на Общината да стане собственик на летището.
Една от целите на градската управа е Пловдив да има летище заради многобройните курорти наблизо.
„Нашата концепция още от самото начало бе регионът да се развива чрез изграждането на модерно и работещо летище. Нещата по една или друга причина много се забавиха - с процедурата, след това с отказалия се кандидат и другите решения след това. Ние не искаме да сочим някого с пръст, или да показваме кой колко е голям. Ако влезем в дългата процедура по обжалване, то това ще блокира новия конкурс, а и ще противоречи на всичко това, което искахме - регионът да се развива с работещо летище”, обясни Васил Лясков от "Консорциум Летище Пловдив".
Той се надява от Министерството да стартират час по-скоро нова процедура и да бъде избран концесионер, който да положи нужните грижи за стратегическия обект.
Припомням, че на второ място в прекратената процедура за пловдивския аеропорт беше класиран консорциума между ПИМК и „Тракия икономическа зона“, а миналата седмица кметът на Пловдив Иван Тотев отново потвърди желанието на Общината да стане собственик на летището.
Една от целите на градската управа е Пловдив да има летище заради многобройните курорти наблизо.