Представители на мениджмънта на ЧЕЗ в България ще влязат в ролята на служители в центровете за обслужване на клиенти в Западна България по време на „Седмицата на потребителя", съобщиха от пресцентъра на компанията. От 17 до 21 март всеки желаещ ще може да се срещне и да разговаря с мениджъри на компанията, които ще посетят осем клиентски центъра в 6 града. Инициативата „Седмица на потребителя" се организира за втори път от 2011 г. насам по повод Световния ден на потребителя 15 март.
„Целта на тези срещи е да покаже, че вече девет години ние стоим близо до клиентите и водим открит диалог с тях. Всеки наш клиент може да разчита, че винаги ще бъде изслушан и въпросите му ще получат необходимото компетентно внимание", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Представители на ЧЕЗ ще посетят клиентските центрове на компанията в Плевен и Ловеч на 19 март, като в Ловеч възможност за среща с тях ще има между 9:00 и 11:00 часа, а в Плевен между 13:00 и 15:00 ч.