/ iStock/Getty Images
До началото на предизборната кампания за местните избори – 27 септември 2019 г., се забранява поставянето на предизборни агитационни материали, предупреждават от община Добрич. Сигнали за такива материали извън предизборната кампания се подават до областния управител и кмета на  общината.
 
Кметът на Добрич Йордан Йорданов издаде заповед, с която определя местата за поставяне на агитационни материали в Добрич. Те са общо 29.
 
Агитационните материали могат да се поставят на сгради, огради и витрини само след разрешение на собственика или управителя на имота. 
 
В срок до 7 дни след изборния ден, а когато на територията на общината се провежда втори тур – в срок до седем дни от датата на произвеждането му,  партиите, коалициите, местните коалиции и инициативните комитети трябва да премахнат поставените от тях агитационни материали.

Ето местата, където могат да се лепят предизборни афиши: 

Рекламни тела (афишарки): 

- пред Дом-паметник “Й.Йовков” – 1 брой;
- до бившата Стоматология (ул. ”Отец Паисий”) - 2 броя табла;
- пред бивше кино “Родина” (ул. „Независимост“) – 1 брой;
- пред бивше кино “Добрич” (ул. ”Л. Каравелов”) - 3 броя;
- кръстовище на бул. “25 септември” и бул. „Добруджа” – 2 броя;
- пред жилищен блок при бивш магазин “Млад техник” (бул. ”25 септември” 37) -
 1 брой;
- пред МБАЛ - Добрич АД (болницата) – 2 броя;
- пред ЖП гара “Юг” - 1 брой;
- пред жилищен блок “Албена” (бул. „Добричка епопея”) – 1 брой;
- ЖК “Дружба 1” (пред КАТ) - 1 брой;
- ЖК “Дружба 1” (пред супермаркет) - 1 брой;
- рекламни табла в ЖК “Дружба 3” (пред търговски комплекс между жилищни блокове № 35 и № 36) - 2 броя;
- ЖК “Добротица” (старо автобусно обръщало) - 2 броя и табло – 1 брой;
- автоспирка ЖК ”Хр.Ботев” (до супермаркета) - 2 броя;
- ЖК “Балик” (старо автобусно обръщало, жилищен блок № 31) - 1 брой;
- ЖК “Балик” (по ул. “Орфей” срещу жилищен блок № 21) - 1 брой табло;
- до Драматичен театър “Й. Йовков” – 2 броя.
 
Оградни пространства:
 
- табло на оградата на ресторант ”Резиденция”;
- табла на оградата на Районна служба ”Пожарна безопасност и защита на населението”.