/ ThinkStock/Getty Images
Повечето германци са за пълна забрана на рекламите на тютюневи продукти, сочат резултатите от проучване, цитирани ДПА.
 
Шейсет и девет процента от респондентите в допитването, направено по поръчка на Германската асоциация на застрахователите, са заявили, че одобряват забраната, а само 27 процента са против.
 
По-малко мнозинство - 58%, одобрява забраната за рекламиране на алкохола, а 36% са против.
 
Седемдесет и пет процента приветстват въвеждането на по-висок данък върху тютюневите изделия, а 59% настояват за същото увеличение при алкохолните продукти.
 
Проучването е проведено сред 1003 души на възраст над 18 години, интервюирани от института "Форса" за проучване на общественото мнение в периода 4-8 февруари.
БТА