Британската Лейбъристка партия реши да се включи в рекламния бойкот срещу Facebook с настояване социалната мрежа да полага повече усилия в борбата срещу съдържанието, насаждащо омраза. Това съобщи днес представителка на лейбъристите, предаде Франс прес.
"Всички депутати от Лейбъристката партия използват Facebook, за да разпространяват нашите послания", заяви Рейчъл Рийвс пред Би Би Си, "но в момента вече не правим реклама чрез Facebook."
Примерът с Facebook: Как големи компании в САЩ взеха под прицел свободното слово
Според "Сънди таймс" лидерът на лейбъристите Киър Стармър е решил партията "тотално да бойкотира" рекламата във Facebook в знак на солидарност с движението "Животът на чернокожите има значение". Според вестника партията е похарчила над 1,2 милиона лири за реклами в социалната мрежа по време на последната кампания за парламентарните избори миналия декември.
Това е начин за "натиск върху Facebook", за да се бори социалната мрежа по-активно срещу "престъпността и езика на омразата", заяви Рейчъл Рийвс.
Кампанията #StopHateForProfit, в която се включиха вече над хиляда фирми, сред които Адидас, Левис, Кока-кола и Старбъкс, бе лансирана преди няколко седмици от правозащитни организации в САЩ на фона на демонстрациите срещу расизма и полицейското насилие в страната след смъртта на Джордж Флойд, напомня АФП.
"Всички депутати от Лейбъристката партия използват Facebook, за да разпространяват нашите послания", заяви Рейчъл Рийвс пред Би Би Си, "но в момента вече не правим реклама чрез Facebook."
Примерът с Facebook: Как големи компании в САЩ взеха под прицел свободното слово
Според "Сънди таймс" лидерът на лейбъристите Киър Стармър е решил партията "тотално да бойкотира" рекламата във Facebook в знак на солидарност с движението "Животът на чернокожите има значение". Според вестника партията е похарчила над 1,2 милиона лири за реклами в социалната мрежа по време на последната кампания за парламентарните избори миналия декември.
Това е начин за "натиск върху Facebook", за да се бори социалната мрежа по-активно срещу "престъпността и езика на омразата", заяви Рейчъл Рийвс.
Кампанията #StopHateForProfit, в която се включиха вече над хиляда фирми, сред които Адидас, Левис, Кока-кола и Старбъкс, бе лансирана преди няколко седмици от правозащитни организации в САЩ на фона на демонстрациите срещу расизма и полицейското насилие в страната след смъртта на Джордж Флойд, напомня АФП.