GreenPoint взе участие в десетото издание на най-голямото събитие на логистичната индустрия в България – „Логистична бизнес конференция 2022“.
Компанията се отличи от останалите в сферата, като избра на своя щанд да не предлага очакваните рекламни тефтери, химикалки или брошури, а ябълки. Пред щанда ѝ бяха подготвени найлонови торби и хартиени пликове, а гостите на конференцията сами можеха да изберат как да отнесат плодовете у дома.
С този провокативен „социален експеримент“, GreenPoint доказа, че при избор между найлон и хартия, несъзнателно посягаме към природосъобразния вариант, а именно – хартията. В допълнение зелените ябълки на GreenPoint накараха гостите на събитието да се замислят за устойчивостта; не само по отношение на опаковката, но и когато става дума за транспорт, където изборът трябва да бъде също толкова естествен и природосъобразен.
„Зад иновативното решение стои идеята за опазване на околната среда, която не цели да поучава, а да покаже, че съвременният човек взима устойчиви решения, без да се замисля; че за него това е „естественият избор“– каза Цветанка Фратева, главен изпълнителен директор на GreenPoint.
Цветанка Фратева беше сред ключовите участници в десетото издание на конференцията. Представянето й бе посветено на темата от втората част на дискусионния панел, озаглавена „Зелена логистика: електромобилността като цел и революция“. В рамките му тя сподели как стратегията и начинът на работа на GreenPoint разчитат не само на устойчивостта, но и на хората, които най-добре знаят, което е най-добро за бъдещото на тях и техните деца.
За GreenPoint
Създадена с идеите за екология и иновации още през 2007 г., GreenPoint ги пренася и в превоза на стоки, като допълва липсващата брънка във веригата на доставките на най-„зелено” ориентираните хора и бизнеси към техните партньори.
Като логично следствие и заради взаимния им стремеж към природосъобразен и безопасен за околната среда и хората бизнес, GreenPoint вярват, че ще добавят стойност към философията на своите клиенти и ще затворят екологичния цикъл на доставките посредством иновативните им електрически лекотоварни автомобили!
За повече информация: https://gplogistics.bg
Компанията се отличи от останалите в сферата, като избра на своя щанд да не предлага очакваните рекламни тефтери, химикалки или брошури, а ябълки. Пред щанда ѝ бяха подготвени найлонови торби и хартиени пликове, а гостите на конференцията сами можеха да изберат как да отнесат плодовете у дома.
С този провокативен „социален експеримент“, GreenPoint доказа, че при избор между найлон и хартия, несъзнателно посягаме към природосъобразния вариант, а именно – хартията. В допълнение зелените ябълки на GreenPoint накараха гостите на събитието да се замислят за устойчивостта; не само по отношение на опаковката, но и когато става дума за транспорт, където изборът трябва да бъде също толкова естествен и природосъобразен.
„Зад иновативното решение стои идеята за опазване на околната среда, която не цели да поучава, а да покаже, че съвременният човек взима устойчиви решения, без да се замисля; че за него това е „естественият избор“– каза Цветанка Фратева, главен изпълнителен директор на GreenPoint.
GreenPoint
За GreenPoint
Създадена с идеите за екология и иновации още през 2007 г., GreenPoint ги пренася и в превоза на стоки, като допълва липсващата брънка във веригата на доставките на най-„зелено” ориентираните хора и бизнеси към техните партньори.
Като логично следствие и заради взаимния им стремеж към природосъобразен и безопасен за околната среда и хората бизнес, GreenPoint вярват, че ще добавят стойност към философията на своите клиенти и ще затворят екологичния цикъл на доставките посредством иновативните им електрически лекотоварни автомобили!
За повече информация: https://gplogistics.bg