IAB Forum, едно от най-важните събития за дигиталната индустрия в България, ще се проведе за седма поредна година на 30-ти март в хотел “Маринела” в София. Форумът е инициатива на Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) и тази година ще премине под надслов „The digital revolution is over. It is all digital now”.
На събитието ще бъдат представени тенденциите и бъдещото развитие на онлайн маркетинга и ще бъдат изнесени данните за обема на онлайн реклама в страната, както и за най-големите рекламодатели в интернет за изминалата година.
IAB Forum традиционно ще събере на едно място лидерите на дигиталната индустрия у нас, както и много международни лектори.
Сред тях са мениджърът „Бизнес развитие“ на Google за България и Беларус Наталия Коробко, която ще говори за иновации и мениджърът „Бизнес развитие“ за Централна и Източна Европа на Smart AdServer Томаш Музиал, който ще направи сравнителен анализ на различните онлайн пазари. Марцел Ваш, Изпълнителен директор на Etarget ще разкаже за програматик видео рекламите и как се синхронизират телевизионни и онлайн видео кампании, а мултиченъл маркетинг и диджитъл мениджърът за Югоизточна Европа на Glaxo Smith Kline Деница Бачева ще повдигне завесата над специфичното маркетиране на фармацевтични продукти.
Организаторите на IAB Forum залагат на практичеката насоченост на лекциите и представянето на кейс стъдита от кампании по различни индустрии, като по тази причина за първи път се променя и форматът на форума. Тази година преди началото на основното събитие ще има уъркшопи, на които ще бъдат показани интересни и иновативни решения за онлайн маркетолози.
Билетите за събитието вече са в продажба, а членовете на IAB Bulgaria могат да използват 50% отстъпка. Повече за форума можете да научите тук.
На събитието ще бъдат представени тенденциите и бъдещото развитие на онлайн маркетинга и ще бъдат изнесени данните за обема на онлайн реклама в страната, както и за най-големите рекламодатели в интернет за изминалата година.
IAB Forum традиционно ще събере на едно място лидерите на дигиталната индустрия у нас, както и много международни лектори.
Сред тях са мениджърът „Бизнес развитие“ на Google за България и Беларус Наталия Коробко, която ще говори за иновации и мениджърът „Бизнес развитие“ за Централна и Източна Европа на Smart AdServer Томаш Музиал, който ще направи сравнителен анализ на различните онлайн пазари. Марцел Ваш, Изпълнителен директор на Etarget ще разкаже за програматик видео рекламите и как се синхронизират телевизионни и онлайн видео кампании, а мултиченъл маркетинг и диджитъл мениджърът за Югоизточна Европа на Glaxo Smith Kline Деница Бачева ще повдигне завесата над специфичното маркетиране на фармацевтични продукти.
Организаторите на IAB Forum залагат на практичеката насоченост на лекциите и представянето на кейс стъдита от кампании по различни индустрии, като по тази причина за първи път се променя и форматът на форума. Тази година преди началото на основното събитие ще има уъркшопи, на които ще бъдат показани интересни и иновативни решения за онлайн маркетолози.
Билетите за събитието вече са в продажба, а членовете на IAB Bulgaria могат да използват 50% отстъпка. Повече за форума можете да научите тук.