След рекордното постижение при старта на седмия сезон на "Като две капки вода", NOVA продължава да доминира над конкуренцията с три премиери на оригинални продукции в праймтайма между 20:00 и 23:00 часа.
Веднага след централната емисия Новини вчера, първият епизод от седмия сезон на любимия български сериал "Откраднат живот: Любовта лекува“ спечели интереса на активните зрители (18-49 г.). Премиерната серия е предпочетена от близо една трета от същата аудитория и в сравнение с дела на bTV по същото време постига с 32% по-висок аудиторен дял.
От новата МБАЛ "Св. Анастасия" в 21:00 зрителите се пренесоха в Кухнята на ада, където заедно с шеф Виктор Ангелов посрещнаха новите участници във втория сезон на най-горещия кулинарен формат Hell’s Kitchen България. Активната аудитория (18-49 г.) предпочете NOVA, а преднината на телевизията спрямо bTV по същото време нарасна до 58%.
В 22:00 часа зрителите станаха свидетели на старта на втория сезон на "Женени от пръв поглед“. Предаването, определяно като революционен социален и телевизионен експеримент, дава шанс на три двойки да започнат връзката си нестандартно - с брак вместо с първа среща, привличайки 29.4% от активното население (18-49 г.) гледащо телевизия по това време. Спрямо съдържанието на bTV в същия часови интервал, предаването постигна с 25% по-висок дял.
Тази пролет NOVA ще продължи да изненадва зрителите си, предлагайки най-богата си и амбициозна програма до момента. Още два български сериала и два риалити формата предстои да стартират в следващите дни. Първи епизод на криминалната драма "Дяволското гърло" ще видим на 28.02 в 22:00 ч., а на 1 март в 20:00 ч. криминалната комедия "Господин Х и морето" ще направи своя дебют в ефира на NOVA. Веднага след това, в първия ден на месец март програмата продължава с "Кошмари в кухнята" от 21:00 ч. и "Съдби на кръстопът" от 22:00 ч.
Веднага след централната емисия Новини вчера, първият епизод от седмия сезон на любимия български сериал "Откраднат живот: Любовта лекува“ спечели интереса на активните зрители (18-49 г.). Премиерната серия е предпочетена от близо една трета от същата аудитория и в сравнение с дела на bTV по същото време постига с 32% по-висок аудиторен дял.
NOVA
NOVA
NOVA