След края на първия пълен месец от есенния телевизионен сезон, NOVA отбеляза поредица от рекорди. Още със старта на сезона, официалните пийпълметрични данни показаха огромна преднина за медията. Шестият сезон на „Игри на волята“, вторият сезон на „Пееш или лъжеш“, както и стартиралият по-късно риалити формат Big Brother, се радваха на изключително висока гледаемост, далеч надминаваща тази на конкурентите в ефира.
Според официалните пийпълметрични данни, аудиторният дял на NOVA през октомври в най-гледаното време (19:00-23:00), е бил средно почти 34% сред зрителите в активна възраст (18-59 г.). Това е най-високата стойност, отчитана за месец октомври от създаването на телевизията.
Резултатът е значително по-голям спрямо този на втората телевизия в класацията.
С постигнатото отстояние от над 13 процентни пункта, NOVA отчита рекордна преднина спрямо втората телевизия в класацията, откакто в България се използват пийпълметрични данни (от 2005 г. насам). Според тях, през месец октомври 2024 г. централната емисия на Новините на NOVA, заедно с всяко едно от изброените развлекателни предавания в най-гледаното време, са отчели средно не само най-висок резултат сред зрителите в активна възраст (18-59 г.), но и са постигнали значителна преднина пред следващия избор на българския зрител.
В момента Нова Броудкастинг Груп отговаря за реализацията на рекламното време на общо 25 телевизионни канала (11 собствени* и 14 представлявани**). Почти половината от цялата отчетена гледаемост през месец октомври сред зрителите в активна възраст (18-59 г.) е именно в тези 25 канала. С 49% сумарен среднодневен аудиторен дял, групата от 25 канала на компанията отчита рекордно висока стойност сред всички други месеци октомври в телевизионната си история.
Есенният телевизионен сезон е в разгара си, но началото му е заявка за едно от най-добрите представяния на NOVA в нейната 30-годишна история.
Според официалните пийпълметрични данни, аудиторният дял на NOVA през октомври в най-гледаното време (19:00-23:00), е бил средно почти 34% сред зрителите в активна възраст (18-59 г.). Това е най-високата стойност, отчитана за месец октомври от създаването на телевизията.
Резултатът е значително по-голям спрямо този на втората телевизия в класацията.
NOVA
В момента Нова Броудкастинг Груп отговаря за реализацията на рекламното време на общо 25 телевизионни канала (11 собствени* и 14 представлявани**). Почти половината от цялата отчетена гледаемост през месец октомври сред зрителите в активна възраст (18-59 г.) е именно в тези 25 канала. С 49% сумарен среднодневен аудиторен дял, групата от 25 канала на компанията отчита рекордно висока стойност сред всички други месеци октомври в телевизионната си история.
NOVA