Най-голямата рекламна група в България adhub. разширява своите дигитални услуги за успешен бизнес чрез ексклузивно партньорство с агенция ID Consult. Сътрудничеството включва изцяло нови възможности за рекламодателите като изграждане на архитектура, събиране, обработка и анализ на данни, SEO – оптимизация за търсещи машини и много други.Колаборацията между лидерите в бранша ще осигури на клиентите в групата достъп до последно поколение технологии и инструменти за разбиране на поведението, предпочитанията и нуждите на потребителите. Така компаниите ще получат максимална възвръщаемост на медийните инвестиции в дигитална среда, както и достъп до ключова информация, чрез която да повишат своята бизнес ефективност.
„Това партньорство е резултат от нашия ангажимент към още по-високи постижения и удовлетвореност на клиентите ни. Стремим се към модерни, иновативни и индивидуални бизнес решения, затова adhub. заедно с ID Consult, ще предоставя маркетинг инструменти, които гарантират интелигентно развитие и бизнес растеж”, коментира Ангелос Парасхакис, главeн изпълнителен директор на групата.
Чрез новите услуги, които adhub. предлага, брандовете ще могат да „отключват“ конкретни потребителски сегменти, да анализират целевите аудитории, да извършват прецизно таргетиране и корекции в реално време, да разработват по-детайлни, по-ефективни и винаги актуални маркетинг стратегии. За целта партньорството се фокусира върху разширяването на услугите, предлагани от медийните агенции в групата – PHD и Optimum Media OMD.
„Уверени, че ще работим с коректно събрани и обработени данни, ние ще предоставяме точен анализ, както и персонализация и оптимизация на дигиталните медийни кампании. Заедно ще поставим нови стандарти в дигиталния маркетинг, за да надградим добавената стойност, която традиционно предоставяме на нашите клиенти“, допълва Силвия Юдакова, Digital Media Director в adhub.
ID Consult е премиум дигитална агенция, която предлага иновативни високотехнологични решения, разчитане и оптимизиране на данни, разработване на 360° дигитални кампании. Приоритетни в сътрудничеството с adhub. ще бъдат специализираните услуги в областта на дигиталната трансформация, подобрено отчитане и комуникация с клиентите, мониторинг на релевантни KPIs, интеграция на данни между различни измервателни, рекламни и CRM платформи, както и импортиране на офлайн данни за създаване и активиране на различни аудитории.
„Синхронизирайки дигиталните данни с бизнес показателите на клиентите чрез правилните KPIs, ние гарантираме, че работим за качествен растеж на техния бизнес, а не за увеличение на нерелевантни метрики. Убедени сме, че това партньорство е стъпка напред към предоставяне на още по-качествени и стойностни услуги“, сподели Благовест Йорданов, управляващ парньор в ID Consult.
„Органичното търсене предоставя висококачествен трафик и е по-ефективно в сравнение с други канали за привличане на аудитория. За да постигнем оптимални резултати за клиентите, извършваме задълбочен SEO анализ за идентифициране и отстраняване на недостатъци в архитектурата, вътрешното и външното съдържание и потребителското преживяване на уебсайтовете. Чрез комбиниране на резултатите от анализа с информацията за бизнеса на клиента, приоритизираме задачите за неговия екип така, че да постигнем максимална възвръщаемост на инвестициите в SEO и подобряване на цялостната дигитална ефективност“, допълва Владимир Драгиев, управляващ партньор в ID Consult.
Партньорството между adhub. и ID Consult e част от дългогодишната стратегия на групата с цел пълно рекламно обслужване и въвеждане на високотехнологични бизнес решения. Сътрудничеството гарантира на клиентите експертен опит, оптимизация на маркетинговите и комуникационни усилия на база данни, динамични дигитални стратегии за повишаване на ангажираността, подобряване на техническото изпълнение на кампаниите, гъвкаво присъствие на пазара и възможност за компаниите да надграждат своята бизнес история в реално време.
Повече за adhub.:
adhub. е най-голямата рекламна група в България, която обединява четирите рекламни агенции guts&brainsddb, DNA, TribalWorldWide Sofia и Nitram, двете медийните компании PHD и Optimum Media OMD, BTL агенцията “Gotovo” и продуцентска къща Final New. Групата работи с експерти от различни области и обслужва едни от най-авторитетните брандове, сред които Yettel, McDonald’s, METRO, Lidl, Jameson, Perno Ricard, Zagorka, Ford, EKO, EVN и много други.
„Това партньорство е резултат от нашия ангажимент към още по-високи постижения и удовлетвореност на клиентите ни. Стремим се към модерни, иновативни и индивидуални бизнес решения, затова adhub. заедно с ID Consult, ще предоставя маркетинг инструменти, които гарантират интелигентно развитие и бизнес растеж”, коментира Ангелос Парасхакис, главeн изпълнителен директор на групата.
Чрез новите услуги, които adhub. предлага, брандовете ще могат да „отключват“ конкретни потребителски сегменти, да анализират целевите аудитории, да извършват прецизно таргетиране и корекции в реално време, да разработват по-детайлни, по-ефективни и винаги актуални маркетинг стратегии. За целта партньорството се фокусира върху разширяването на услугите, предлагани от медийните агенции в групата – PHD и Optimum Media OMD.
„Уверени, че ще работим с коректно събрани и обработени данни, ние ще предоставяме точен анализ, както и персонализация и оптимизация на дигиталните медийни кампании. Заедно ще поставим нови стандарти в дигиталния маркетинг, за да надградим добавената стойност, която традиционно предоставяме на нашите клиенти“, допълва Силвия Юдакова, Digital Media Director в adhub.
ID Consult е премиум дигитална агенция, която предлага иновативни високотехнологични решения, разчитане и оптимизиране на данни, разработване на 360° дигитални кампании. Приоритетни в сътрудничеството с adhub. ще бъдат специализираните услуги в областта на дигиталната трансформация, подобрено отчитане и комуникация с клиентите, мониторинг на релевантни KPIs, интеграция на данни между различни измервателни, рекламни и CRM платформи, както и импортиране на офлайн данни за създаване и активиране на различни аудитории.
„Синхронизирайки дигиталните данни с бизнес показателите на клиентите чрез правилните KPIs, ние гарантираме, че работим за качествен растеж на техния бизнес, а не за увеличение на нерелевантни метрики. Убедени сме, че това партньорство е стъпка напред към предоставяне на още по-качествени и стойностни услуги“, сподели Благовест Йорданов, управляващ парньор в ID Consult.
„Органичното търсене предоставя висококачествен трафик и е по-ефективно в сравнение с други канали за привличане на аудитория. За да постигнем оптимални резултати за клиентите, извършваме задълбочен SEO анализ за идентифициране и отстраняване на недостатъци в архитектурата, вътрешното и външното съдържание и потребителското преживяване на уебсайтовете. Чрез комбиниране на резултатите от анализа с информацията за бизнеса на клиента, приоритизираме задачите за неговия екип така, че да постигнем максимална възвръщаемост на инвестициите в SEO и подобряване на цялостната дигитална ефективност“, допълва Владимир Драгиев, управляващ партньор в ID Consult.
Партньорството между adhub. и ID Consult e част от дългогодишната стратегия на групата с цел пълно рекламно обслужване и въвеждане на високотехнологични бизнес решения. Сътрудничеството гарантира на клиентите експертен опит, оптимизация на маркетинговите и комуникационни усилия на база данни, динамични дигитални стратегии за повишаване на ангажираността, подобряване на техническото изпълнение на кампаниите, гъвкаво присъствие на пазара и възможност за компаниите да надграждат своята бизнес история в реално време.
Повече за adhub.:
adhub. е най-голямата рекламна група в България, която обединява четирите рекламни агенции guts&brainsddb, DNA, TribalWorldWide Sofia и Nitram, двете медийните компании PHD и Optimum Media OMD, BTL агенцията “Gotovo” и продуцентска къща Final New. Групата работи с експерти от различни области и обслужва едни от най-авторитетните брандове, сред които Yettel, McDonald’s, METRO, Lidl, Jameson, Perno Ricard, Zagorka, Ford, EKO, EVN и много други.