/ iStock/Getty Images
Социалната мрежа TikTok - любимо на тийнейджърите царство на свръхкъсите клипове, стана официален партньор на кинофестивала в Кан - храм на пълнометражните филми, съобщи АФП.

"TikTok ще предложи на този престижен културен форум на представените творби и всички тези таланти голяма видимост сред над милиард потребители в света" - обещава социалната мрежа, филиал на китайската групировка "Байт данс".  

Социалната мрежа обещава също да разкрие "под уникален ъгъл какво се случва зад кулисите на фестивала, изкачването на стъпалата пред Фестивалния дворец и срещи с актьори". Тя обяви и конкурс за кратки видеа, като спечелилите го ще получат наградите си по време на фестивала.

Това партньорство "ще ни позволи да споделим магията на фестивала с по-голяма световна публика, която не по-малко обича киното", каза Тиери Фремо, директор на фестивала в Кан, в комюнике. 

TikTok се присъединява към други официални партньори на фестивала като "Шопар" - бижутерите, които изработват статуетката "Златна палма", автомобилите Бе Ем Ве, или групировката "Керинг", производител на луксозни стоки. 

Тазгодишното 75-о издание на кинофестивала в Кан ще бъде открито на 17 май и ще продължи до 28 май.


 
БТА