Хиляди непотърсени от собствениците си сакове и чанти са струпани на летище „Хийтроу” заради грешка при доставянето и лошото време. Това съобщиха от авиокомпания „Бритиш Еъруейз”.
Проблемите са започнали преди Коледа, когато сбърканата пратка пристигнала на терминал 4, а отменените заради мъглата полети попречили 10 000 сака да бъдат доставени на собствениците им.
От „Бритиш Еъруейз” уточниха, че още много такива чанти има и на терминал 1 и използват товарни самолети, за да се справят с проблема. Половината от чантите са на клиенти на компанията. Много от саковете са на летището почти две седмици. Има дори инвалидни колички. Персоналът казва, че е прекалено зает с всекидневните си задължения, за да се заеме с подреждането на загубените багажи.
Между 20 и 23 декември летище „Хийтроу” бе парализирано от мъглата, а терминал 1, който обслужва предимно вътрешни полети, пострада най-сериозно заради политиката на отменяне на кратките полети.
Много от изоставените багажи са на хора, които първо са потвърдили пътуването, а след това са видели, че полетите им са отменени, или на транзитни пътници, чийто втори полет е бил анулиран.