Любовните „сметки“ на италианците бяха изчислени от Parship, първата европейска агенция за запознанства он-лайн, пише prontoSsofia.
Изследването съпоставя различни нации. Италианците харчат горе-долу колкото французите и германците, но много по-малко от англичаните, които инвестират 17 милиарда паунда годишно в този бизнес.
5,1 милиона необвързани в живота италианци казват, че са в търсене на половинките си. Общият брой неженени мъже и жени на Апенините обаче е 6,8 милиона. 27 на сто от италианските мъже твърдят, че не са се стремили да се срещат с представителки на другия пол през последната година. 19 на сто пък казват, че са имали между 3 и 5 срещи, а 11 на сто - между 6 и 9 срещи.
За сметка на това пък 13 на сто от италианките признават, че са имали над 20 срещи с различни партньори през миналата година. Общо взето за първата среща с вероятната „Тя“ италианецът не щади средства. Той казва, че е готов да похарчи до 500 евро за нови дрехи, подарък и вечеря.
1,4 на сто от мъжете даже са готови да дадат и по 750 евро, за да се представят, както подобава. 15 на сто от италианците признават, че търсят партньор по Интернет. Явно обаче традиционните методи надделяват, тай като други 31 на сто от италианците твърдят, че ползват все още за тази цел вечери и партита с приятели.