Южнокорейската анимация „Червената обувчица и седемте джуджета“ е най-гледаната у нас след миналия петък, сочат обобщените данни от киносалоните. Приказката за превърнатите в джуджета принцове, които издирват червените обувки на едно момиче, за да падне проклятието върху тях, е гледана от 8860 зрители и има 85 465 лева приходи от билетите им за първите три дни у нас.
Втора позиция сред най-гледаните филми заема друга премиера - „Хищни птици и фантастичната еманципация на Харли Куин“, създаден по комиксите на Чарлз Диксън-Чък, Джордан Горфинкъл-Горф, Грег Ланд и на Пол Дини. Новият филм на DC, чието действие се развива след събитията от тези в „Отряд самоубийци“ от 2016 г., е гледан от 7396 зрители и има 74 728 лева от билетите им за първите три дни у нас.
Триседмичният фаворит „Лоши момчета завинаги“ е на трето място в топ 10. Месец след излизането й на екраните новата трета по ред история на полицаите Маркъс и Майк е гледана вече от 103 512 зрители и отчита 1 036 383 лева приходи от билетите им.
„Лоши момчета завинаги“ продължава да вълнува публиката
На четвърто място е приключенският „Доктор Дулитъл“, създаден по мотиви от историята на писателя Хю Лофтинг от 20-те години на миналия век. Развиващата се във времето на викторианска Англия история за говорещия със животни лекар и търсенето на невиждано лекарство е вече месец на екраните и е гледана от 76 436 зрители и има 801 109 лева приходи.
Пета позиция е за новия филм на Гай Ричи - „Джентълмените“. Опитът на Мики Пиърсън да продаде бизнеса си с марихуана, всички опити да бъде „изпързалян“ и разкриването на първоначалния поръчител на това са вече десет дни на екраните у нас и са гледани от 18 191 зрители и имат 179 750 лева приходи.
Шесто място е за българския филм „Диви и щастливи“. Почти три месеца филмът е сред първите десет най-гледани у нас и за това време са го видели 91 594 зрители и има 851 389 лева приходи от билетите им.
Единият от големите победители в нощта на „Оскари“-те - „1917“ е на седма позиция. Разказаната от Сам Мендес история през камерата на Роджър Дийкинс за момент от Първата световна война, който трябва да намали жертвите в нея, наградена със статуетки за оператор, визуални ефекти и за звуков монтаж, е трета седмица на екраните у нас и за това време са я гледали 17 171 зрители и има 159 613 лева приходи.
„Джоджо заека” спечели наградата на публиката на кинофестивала в Торонто
Третата премиера от миналия петък - „Малки жени“, е на осмо място. Създаденият по едноименния роман на Луиза Мей Олкът от 1868 г. филм за четирите сестри Марч и тяхното израстване по време на Гражданската война е гледан от 1954 зрители и има 20 485 лева приходи за първите три дни у нас. На девето място е коопродукцията с българско участие - „18% сиво“ по едноименната книга на Захари Карабашлиев. Пътуването на Захари от Лондон до Берлин с Рушен Видинлиев и Доля Гавански в главните роли е гледано от 15 914 зрители и отчита 135 194 лева приходи за трите седмици на екраните.
Десета позиция е получилият „Оскар“ за най-добре адаптиран сценарий „Джоджо заека“. Сатиричната история за последните седмици на Втората световна война през очите на германско момче с виртуален приятел - Адолф, е десет дни на екраните у нас, като вече са я гледали 4571 зрители и има 43 825 лева приходи от билетите им.
Извън първите десет е четвъртата премиера от миналия петък - „Най-хубавите години от един живот“. Филмът на Клод Льолуш с Моника Белучи и Суад Амиду в главните роли е гледан от 242 зрители и има 1765 лева приходи.
Втора позиция сред най-гледаните филми заема друга премиера - „Хищни птици и фантастичната еманципация на Харли Куин“, създаден по комиксите на Чарлз Диксън-Чък, Джордан Горфинкъл-Горф, Грег Ланд и на Пол Дини. Новият филм на DC, чието действие се развива след събитията от тези в „Отряд самоубийци“ от 2016 г., е гледан от 7396 зрители и има 74 728 лева от билетите им за първите три дни у нас.
Триседмичният фаворит „Лоши момчета завинаги“ е на трето място в топ 10. Месец след излизането й на екраните новата трета по ред история на полицаите Маркъс и Майк е гледана вече от 103 512 зрители и отчита 1 036 383 лева приходи от билетите им.
„Лоши момчета завинаги“ продължава да вълнува публиката
На четвърто място е приключенският „Доктор Дулитъл“, създаден по мотиви от историята на писателя Хю Лофтинг от 20-те години на миналия век. Развиващата се във времето на викторианска Англия история за говорещия със животни лекар и търсенето на невиждано лекарство е вече месец на екраните и е гледана от 76 436 зрители и има 801 109 лева приходи.
Пета позиция е за новия филм на Гай Ричи - „Джентълмените“. Опитът на Мики Пиърсън да продаде бизнеса си с марихуана, всички опити да бъде „изпързалян“ и разкриването на първоначалния поръчител на това са вече десет дни на екраните у нас и са гледани от 18 191 зрители и имат 179 750 лева приходи.
Шесто място е за българския филм „Диви и щастливи“. Почти три месеца филмът е сред първите десет най-гледани у нас и за това време са го видели 91 594 зрители и има 851 389 лева приходи от билетите им.
Единият от големите победители в нощта на „Оскари“-те - „1917“ е на седма позиция. Разказаната от Сам Мендес история през камерата на Роджър Дийкинс за момент от Първата световна война, който трябва да намали жертвите в нея, наградена със статуетки за оператор, визуални ефекти и за звуков монтаж, е трета седмица на екраните у нас и за това време са я гледали 17 171 зрители и има 159 613 лева приходи.
„Джоджо заека” спечели наградата на публиката на кинофестивала в Торонто
Третата премиера от миналия петък - „Малки жени“, е на осмо място. Създаденият по едноименния роман на Луиза Мей Олкът от 1868 г. филм за четирите сестри Марч и тяхното израстване по време на Гражданската война е гледан от 1954 зрители и има 20 485 лева приходи за първите три дни у нас. На девето място е коопродукцията с българско участие - „18% сиво“ по едноименната книга на Захари Карабашлиев. Пътуването на Захари от Лондон до Берлин с Рушен Видинлиев и Доля Гавански в главните роли е гледано от 15 914 зрители и отчита 135 194 лева приходи за трите седмици на екраните.
Десета позиция е получилият „Оскар“ за най-добре адаптиран сценарий „Джоджо заека“. Сатиричната история за последните седмици на Втората световна война през очите на германско момче с виртуален приятел - Адолф, е десет дни на екраните у нас, като вече са я гледали 4571 зрители и има 43 825 лева приходи от билетите им.
Извън първите десет е четвъртата премиера от миналия петък - „Най-хубавите години от един живот“. Филмът на Клод Льолуш с Моника Белучи и Суад Амиду в главните роли е гледан от 242 зрители и има 1765 лева приходи.