Демонтирани са осветителните стълбове и пешеходният парапет във втория затворен участък на Дунав мост при Русе. През миналата седмица отсечката от съоръжението, по която се извършва основен ремонт, беше удължена с още около 200 метра и вече се работи в участък от над 400 метра.
От 18 до 24 септември на обекта са премахнати 173 метра от пешеходния парапет и са започнали дейности по почистването и реставрацията му. Разрушен е и съществуващият тротоарен блок, информират от АПИ за напредъка на ремонта.
В първия участък се работи по обновяване на антикорозионното покритие на стоманената носеща конструкция, демонтажа, производството и монтажа на нови пътни стоманобетонни панели. През миналата седмица са произведени 18 панела от общо 151 бр. от началото на строително- монтажните работи. Монтирани са и 10 бр. корнизни панела от общо 150 бр. до момента. За всички стоманени елементи се предвижда нанасяне на трипластова антикорозионна защита, като преди нейното полагане се извършва пясъкоструене, с което се премахват старите пластове от нея.
Строителните дейности продължават без спиране на движението и съоръжението няма да се затваря. На обекта се работи ежедневно по 10-12 часа на ден, през светлата част от денонощието. Работният процес се организира и извършва така, че превозните средства да преминават поетапно двупосочно в платното, в което не се работи.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня
БГНЕС
От 18 до 24 септември на обекта са премахнати 173 метра от пешеходния парапет и са започнали дейности по почистването и реставрацията му. Разрушен е и съществуващият тротоарен блок, информират от АПИ за напредъка на ремонта.
В първия участък се работи по обновяване на антикорозионното покритие на стоманената носеща конструкция, демонтажа, производството и монтажа на нови пътни стоманобетонни панели. През миналата седмица са произведени 18 панела от общо 151 бр. от началото на строително- монтажните работи. Монтирани са и 10 бр. корнизни панела от общо 150 бр. до момента. За всички стоманени елементи се предвижда нанасяне на трипластова антикорозионна защита, като преди нейното полагане се извършва пясъкоструене, с което се премахват старите пластове от нея.
БГНЕС
Строителните дейности продължават без спиране на движението и съоръжението няма да се затваря. На обекта се работи ежедневно по 10-12 часа на ден, през светлата част от денонощието. Работният процес се организира и извършва така, че превозните средства да преминават поетапно двупосочно в платното, в което не се работи.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня