Събитието „Дигитализирай това 2.0“ събра отново хора с интереси към дигиталния маркетинг във Враца. В актовата зала на СУ „Козма Тричков“ специалисти в тази сфера споделиха опит и интересни факти за това как да бъдат достигнати и спечелени потребителите. Събитието на Враца софтуер общество даде началото на кампанията по кандидатстване за новия курс по дигитален маркетинг, който те организират и който ще започне в края на февруари.
Записването за него вече стартира и всеки, който желае да участва може да заяви това като попълни електронна форма, която може да намери на http://school.vratsasoftware.com/digital-marketing/, като крайният срок за това е 13 февруари. Подборът ще се осъществи в четири стъпки, кандидатстване онлайн чрез електронна форма. Вторият етап са предварителни тестове по английски език и общи познания по маркетинг, те се провеждат на място, в ИТ центъра, който се намира на ул.“Кокиче“ 14 във Враца. Третият етап е решаване на задача вкъщи. И четвъртият етап е кратко събеседване, където се преглежда и направената задача.
Единият от лекторите в курса, Ивайло Йорданов, разказа по време на „Дигитализирай това 2.0“ за неговия опит в дигиталния маркетинг, за това от къде е започнал, за работата му в известни компании и как е стигнал до отварянето на собствена агенция, която развива тези услуги във Враца, където пазарът е все още нов.
Ивайло отговори и на много въпроси от публиката свързани с това как може да се реализира всеки завършил курса по дигитален маркетинг. Според него има търсене на такива специалисти, а и всеки може да използва натрупаните познания за развитието на собствени бизнес идеи. В неговата агенция вече има човек, който работи след като е завършил миналогодишното издание на курса, като с разширяване на дейността и навлизането на други такива компании, възможностите за реализация ще се увеличават.
Йоана Христова, която е лектор от миналогодишния курс по дигитален маркетинг, сподели по време на събитието „Дигитализирай това 2.0“ колко е важно съдържанието, което създаваме за да спечелим потребителите. Тя даде конкретни примери и показа успешни рекламни продукти, които завладяват аудиторията и ангажират потребителите дългосрочно. Според нея в свят, в който всички са затрупани от разнообразни реклами е важно не просто да искаме от някой да купи нещо, а да го спечелим като почитател и приятел. Това може да стане с креативни послания и каузи. Тя показа въздействащи видеоклипове и разказа как са създадени, как работят и кое ги прави толкова добри.
Йоана, също като Ивайло е родена във Враца. Тя е завършила езиковата гимназия в града. Сега е писател, журналист и копирайтър, който вярва, че качественото съдържание стои в основата на всеки успешен бизнес. Работила е с множество стартиращи компании, печатни и онлайн медии, базирани в Англия, България, Норвегия, Холандия и САЩ.
Емилиян Кадийски разказа повече за Враца софтуер общество, за това какво са постигнали до момента и как ще продължи да се развива сдружението. В момента се провежда 9-месечния курс по програмиране, който ще завърши през есента тази година. Той даде и повече информация за предстоящия 4-месечен курс по дигитален маркетинг, който стартира в края на февруари.
Също така текат и заниманията по програмиране за най-малките Coder Dojo, те са за ученици 3-4 клас и са под формата на увлекателни игри и задачи. За повече информация и записване може да последните http://school.vratsasoftware.com/dojo/. За малко по-големите ученици са курсовете на Телерик академия, които се провеждат на 3 места във Враца.
Емо Кадийски също така онагледи как се е променил света чрез новите технологии и колко важна част от живота на хората заемат сега. В тази връзка дигитализацията е нужна за всеки бизнес и организация.
Враца софтуер общество вече четири години развива софтуерната индустрия в града и региона. Към момента над 250 човека са се включили в провежданите обучения, много от тях вече са се реализирали в тази сфера. 24 човека от завършилите курса по програмиране работят в 3 софтуерни фирми във Враца. Продължават и другите дейности на организацията като HackVratsa, CodeWeek Враца, Лов на съкровище и други, които се радват на голям интерес.
Записването за него вече стартира и всеки, който желае да участва може да заяви това като попълни електронна форма, която може да намери на http://school.vratsasoftware.com/digital-marketing/, като крайният срок за това е 13 февруари. Подборът ще се осъществи в четири стъпки, кандидатстване онлайн чрез електронна форма. Вторият етап са предварителни тестове по английски език и общи познания по маркетинг, те се провеждат на място, в ИТ центъра, който се намира на ул.“Кокиче“ 14 във Враца. Третият етап е решаване на задача вкъщи. И четвъртият етап е кратко събеседване, където се преглежда и направената задача.
Единият от лекторите в курса, Ивайло Йорданов, разказа по време на „Дигитализирай това 2.0“ за неговия опит в дигиталния маркетинг, за това от къде е започнал, за работата му в известни компании и как е стигнал до отварянето на собствена агенция, която развива тези услуги във Враца, където пазарът е все още нов.
netinfo
Йоана Христова, която е лектор от миналогодишния курс по дигитален маркетинг, сподели по време на събитието „Дигитализирай това 2.0“ колко е важно съдържанието, което създаваме за да спечелим потребителите. Тя даде конкретни примери и показа успешни рекламни продукти, които завладяват аудиторията и ангажират потребителите дългосрочно. Според нея в свят, в който всички са затрупани от разнообразни реклами е важно не просто да искаме от някой да купи нещо, а да го спечелим като почитател и приятел. Това може да стане с креативни послания и каузи. Тя показа въздействащи видеоклипове и разказа как са създадени, как работят и кое ги прави толкова добри.
Йоана, също като Ивайло е родена във Враца. Тя е завършила езиковата гимназия в града. Сега е писател, журналист и копирайтър, който вярва, че качественото съдържание стои в основата на всеки успешен бизнес. Работила е с множество стартиращи компании, печатни и онлайн медии, базирани в Англия, България, Норвегия, Холандия и САЩ.
netinfo
Също така текат и заниманията по програмиране за най-малките Coder Dojo, те са за ученици 3-4 клас и са под формата на увлекателни игри и задачи. За повече информация и записване може да последните http://school.vratsasoftware.com/dojo/. За малко по-големите ученици са курсовете на Телерик академия, които се провеждат на 3 места във Враца.
Емо Кадийски също така онагледи как се е променил света чрез новите технологии и колко важна част от живота на хората заемат сега. В тази връзка дигитализацията е нужна за всеки бизнес и организация.
Враца софтуер общество вече четири години развива софтуерната индустрия в града и региона. Към момента над 250 човека са се включили в провежданите обучения, много от тях вече са се реализирали в тази сфера. 24 човека от завършилите курса по програмиране работят в 3 софтуерни фирми във Враца. Продължават и другите дейности на организацията като HackVratsa, CodeWeek Враца, Лов на съкровище и други, които се радват на голям интерес.
netinfo