1, 95 лева на километър пробег за автобуси с вместимост над 70 места ще плаща Община Пловдив на консорциум „Пловдив 2017", който ще обслужва 13 линии от градския транспорт на града под тепетата. Това стана ясно по време на отваряне на ценовите оферти за обявената обществена поръчка, която както Дарик вече писа, е на стойност малко над 36 милиона лева без ДДС. 1,78 лева пък за километър пробег е общинската субсидия за автобусите, които имат между 50 и 70 места. Цените са близки до тези, които определи градската администрация.
В консорциума, който е единствен кандидат за процедурата, влизат три от големите превозвачески фирми в региона - "Хеброс бус“ на Веселин Дошков“, "Меритранс" на Петко Ангелов и "Автотранс Чолаков" на Димитър Чолаков.
Очаква се до края на седмицата общинската комисия, провеждаща конкурса, да излезе с доклад до кмета Иван Тотев и той със заповед да утвърди изпълнителя, обясни директорът на ОП "Организация и контрол на транспорта“ Борислав Кръстев.
След приключване на процедурата и бъдещото подписване на договора, което се очаква да стане до месец март, нови 120 возила по линии с номера 1, 6, 7, 15, 16, 18, 29, 37, 44, 66, 99, 116 и 222 ще бъдат включени към системата за управление на градския транспорт, с което общият брой автобуси в Пловдив ще стигне близо 280.
„Таблата на спирките ще показват пристигането и на тези автобуси, които до момента бяха със старите, изтекли договори“, обясни вече Тотев.
От 1 февруари, тази година, влиза в сила удължаване на маршрута на автобусна линия 93 до село Радиново. От 15 февруари пък 113 ще ходи до ул. „Остромила“ , а 9 - до индустриалната зона в Тракия.
Работи се и по новата градска линия, която ще свързва Централна гара с летище „Пловдив“. Аеропорта тази година очаква повече от 200 000 пътника.
"Цените на билетите и картите за градския транспорт през тази година се запазват", потвърди зам.-кметът Златин Велев. Все още се събират предложения от превозвачите кои автобусни линии ще се движат с удължено работно време.
В консорциума, който е единствен кандидат за процедурата, влизат три от големите превозвачески фирми в региона - "Хеброс бус“ на Веселин Дошков“, "Меритранс" на Петко Ангелов и "Автотранс Чолаков" на Димитър Чолаков.
Очаква се до края на седмицата общинската комисия, провеждаща конкурса, да излезе с доклад до кмета Иван Тотев и той със заповед да утвърди изпълнителя, обясни директорът на ОП "Организация и контрол на транспорта“ Борислав Кръстев.
Искра Койчева, Дарик Пловдив
„Таблата на спирките ще показват пристигането и на тези автобуси, които до момента бяха със старите, изтекли договори“, обясни вече Тотев.
От 1 февруари, тази година, влиза в сила удължаване на маршрута на автобусна линия 93 до село Радиново. От 15 февруари пък 113 ще ходи до ул. „Остромила“ , а 9 - до индустриалната зона в Тракия.
Работи се и по новата градска линия, която ще свързва Централна гара с летище „Пловдив“. Аеропорта тази година очаква повече от 200 000 пътника.
"Цените на билетите и картите за градския транспорт през тази година се запазват", потвърди зам.-кметът Златин Велев. Все още се събират предложения от превозвачите кои автобусни линии ще се движат с удължено работно време.