Община Плевен обяви конкурса за директор на Регионалния исторически музей - Плевен.
Минималните изисквания за участие са кандидатите да имат завършено висше образование, с образователно-квалификационна степен магистър и с професионално направление „История и археология" или „Социология, антропология и науки за културата".
Професионалният опит на участниците трябва да бъде не по-малко от пет години. Необходимо е познаване на българското законодателство в областта на културата, както и организационни умения, нагласа за работа в екип и качества като адаптивност и комуникативност.
Като предимство ще се считат присъдени научни степени и звания, опит в областта на музейното дело и опазване на културната наследство, компютърна грамотност, чуждоезикова подготовка и участие в разработването и реализирането на програми и проекти.
За явяване в конкурса кандидатите трябва да подадат Заявление за участие, копия от документ за самоличност и за трудов стаж, както и професионална автобиография и копие от документ за завършено висше образование с професионално направление „История и археология" или „Социология, антропология и науки за културата".
Към документите е необходимо да се приложи и концепция на кандидата за дейността и развитието на Регионален исторически музей- Плевен в пет екземпляра, запечатани и ненадписани.
Конкурсът ще се проведе в две части:
Защита на концепция за дейността и развитието на Регионален исторически музей- Плевен за период от 5 години, подробно разработена за първата от тях и събеседване.
Документите се подават в Центъра за административно обслужване на граждани при Община Плевен, пл. "Възраждане" №4 в едномесечен срок от датата на публикуване на обявата/14 октомври 2013г./.
Конкурсната процедура ще се проведе от комисия, назначена с нарочна заповед на кмета на Община Плевен, непосредствено след изтичане на срока за приемане на документите.