Програмата за развитие на туризма в община Добрич през 2017 година бе приета в Общинския съвет. За поредна година тя е на стойност 40 000 лева. В нея се казва, че и през тази година ще продължи утвърждаването и надграждането на имиджа на Добрич като фестивален град. Другият приоритет на програмата ще бъде насочен към популяризиране на туристическия потенциал на града.
З0 хиляди лева от бюджета са предвидени за организиране на събития и мероприятия с местно и национално значение, които допринасят за развитието на туризма. Около 20 хил.лв. ще струва поредното издание на поп-рок фестивала „Сарандев”, което ще се проведе през м.май. За шестото издание на Фестивала на талантите са предвидени около 6 хил.лв.
За реклама на туристическия продукт на общината, вкл. участие в туристически борси и изложения, бюджетът е 10 000 лева. В тази сума влиза изработването на туристическо лого на Добрич и популяризиране на града като туристическа дестинация чрез Асоциацията на травъл блогърите АСТОМ.
Общинските съветници ще мислят по въпроса дали в бъдеще, вместо за фестивали и конкурси, парите да не се използват за цялостна пи-ар стратегия и рекламиране на Добрич като дестинация за инвестиции и добро място за живеене. Такава препоръка отправи Нивелин Радичков от името на Постоянната комисия „Търговия, услуги, туризъм”.
Кметът Йордан Йорданов обаче заяви, че няма по-добра реклама за Добрич в цялата страна и дори в чужбина от поп-рок конкурса „Сарандев”.
З0 хиляди лева от бюджета са предвидени за организиране на събития и мероприятия с местно и национално значение, които допринасят за развитието на туризма. Около 20 хил.лв. ще струва поредното издание на поп-рок фестивала „Сарандев”, което ще се проведе през м.май. За шестото издание на Фестивала на талантите са предвидени около 6 хил.лв.
За реклама на туристическия продукт на общината, вкл. участие в туристически борси и изложения, бюджетът е 10 000 лева. В тази сума влиза изработването на туристическо лого на Добрич и популяризиране на града като туристическа дестинация чрез Асоциацията на травъл блогърите АСТОМ.
Общинските съветници ще мислят по въпроса дали в бъдеще, вместо за фестивали и конкурси, парите да не се използват за цялостна пи-ар стратегия и рекламиране на Добрич като дестинация за инвестиции и добро място за живеене. Такава препоръка отправи Нивелин Радичков от името на Постоянната комисия „Търговия, услуги, туризъм”.
Кметът Йордан Йорданов обаче заяви, че няма по-добра реклама за Добрич в цялата страна и дори в чужбина от поп-рок конкурса „Сарандев”.