Петчленно жури ще избере туристическия слоган на град Добрич. Това ще стане след конкурс, обявен от Общината. Решението е взето на заседание на Консултативния съвет по въпросите на туризма. В журито ще бъдат включени представители на Съюза на журналистите, Съюза на писателите, на Браншовата асоциация на хотелиерите и ресторантьорите - регион Добрич, на Общината и на рекламна агенция. Конкурсът за рекламно изречение ще бъде обявен тази седмица и ще трае 20 дни.
Рекламните символи на Добрич са обект вече на две анкети, проведни през сайта на Общината. В първата гражданите прецизираха кои забележителности са най-популярни и знакови за Добрич и с какво си струва градът да се рекламира пред посетителите. Участваха 114 души. Впоследствие във втора анкета бе предлложено да се гласува за рекламното послание - „Елате в Добрич!" или „Добрич - добро място." Тези предложения обаче изглежда не са събрали достатъчно одобрение и Съветът по туризъм решава за слогана да се обяви също конкурс, както и за символа на града.
Това е вторият конкурс за туристическо лого на Добрич, който организира Общината, след като през 2008 г. не бе избран победител.