Окръжен съд-Добрич обособи ново работно място за дежурен призовкар. Това се прави за улеснение на гражданите, които имат да получават съдебни книжа. работното място се намира в помещение в ляво от входа на Съдебна палата, ползвано доскоро като книжарница.
Всеки работен ден от 9.00 до 11.00 ч. в него ще дежури служител на общата служба „Връчване на призовки и съдебни книжа” при Окръжния и Районния съд в Добрич. Неговата задача е да връчи съдебни книжа на граждани, които не са били открити на адреса им и им е оставено уведомление да се явят в съда за получаване на съответните документи.
Услугата ще бъде предоставяна в новото работно място от 10 юни. Досега получателите на съдебни книжа трябваше да се явят в канцеларията на общата служба „Връчване на призовки и съдебни книжа” на втория етаж в административното тяло на Съдебна палата – Добрич.
От пресцентъра на Окръжния съд уточняват, че според Гражданския процесуален кодекс, когато не може да бъде намерен посоченият по делото адрес или лице, което е съгласно да получи съобщението, призовкарят залепва уведомление на вратата или пощенската кутия. Когато не е осигурен достъп до тях – на входната врата или на видно място около нея. В уведомлението се посочва, че съдебните книжа са оставени в канцеларията на съда и те могат да бъдат получени в двуседмичен срок от залепването му.