Областна администрация Бургас предлага най-добро административно обслужване на своите клиенти в сравнение с другите области, установи специализирано проучване на Министерството на държавната администрация и административната реформа. Резултатите бяха обявени на специализиран семинар в Слънчев бряг в присъствието на министър Николай Василев.
Обект на наблюдение са били наличието на отделно звено за административно обслужване и неговото информационно обезпечаване с актуална и разбираема информация. Администрацията е оценявана за достъпността на звеното за административно обслужване, предоставянето на необходимите условия за достъп на хора с увреждания. Анализирано е било и поведението на служителите, ясно обезпечено работно време и неговото спазване, бързината на обслужване и любезно отношение. Служителите са били оценявани за възможностите за комуникация с клиентите, предоставяне на информация при запитване, извършването на услугите в срок и др.
Проект Тайният клиент е извършен по инициатива на МДААР. В резултат на направеното проучване се установи, че звено Едно гише в Областна администрация Бургас отговаря на всички изисквания на министерството.