/ БГНЕС

Британската пощенска група „Royal Mail“ че е претърпяла "тежки смущения" в международните си услуги за доставка на писма и колети вследствие на "киберинцидент", предаде АФП, цитирайки групата.

"Временно не сме в състояние да изпращаме експортни пратки, включително писма и колети до дестинации в чужбина", се казва в изявление на компанията. Не се уточнява естеството на киберинцидента.

„Royal Mail“ заяви, че е помолила клиентите си да спрат да изпращат международни пратки, докато проблемът не бъде разрешен, и предупреди, че вече изпратените пратки "могат да бъдат забавени или нарушени".

"Бихме искали искрено да се извиним на засегнатите клиенти за всички смущения, които този инцидент може да причини", добави групата.

Вътрешните операции не са засегнати, заяви компанията.

През ноември британската група „International Distributions Services“ (IDS), която е компанията майка на „Royal Mail“, обяви, че е изпаднала в червено.

„Royal Mail“ регистрира спад в приходите от над 10% и обвини за това спада в обема на пратките - който беше увеличен от пандемията - и продължаващия индустриален спор за заплатите.

През октомври компанията съобщи, че обмисля да съкрати до 10 000 работни места до август, което може да доведе до съкращаване на 6 000 от над 137 000 служители.

Създадена преди повече от 500 години, „Royal Mail” преживя едни от най-бурните си времена през последното десетилетие, особено след спорната си приватизация през 2013 г.

БГНЕС