Битка с водни макарони
Битка с водни макарони / iStock/Getty Image

Ожесточена надпревара с водни макарони си организираха неколкостотин души в парк в Небраска през уикенда. Всички те се включиха в люта битка за правото на името Джош, съобщава Асошиейтед прес.

Събитието стартира като онлайн шега, когато Джош Суейн от Тусон изпраща туит, предизвикващ всеки, който сподели името си, да се бори за него. След като предизвикателството заживява собствен живот, Суейн го превръща в реално събитие миналата година.

Ентусиазмът на всички беше просто невероятен“, каза Суейн пред „Линкълн Джърнъл Стар“.

Някои от състезателите тази година избраха за битката костюми на животни, атрактивни маски, както и футболни каски, преди да се отправят към Боулинг Лейк Парк. Но това се оказа недостатъчно, за да бъде детрониран 5-годишният Джош Винсън-младши, който защити титлата си „Джош №1“.




Събитието събра около 21 000 долара за Детска болница и медицински център в Омаха. Собствениците на известен бранд вина обещават да удвоят сумата, като направят отделно дарение.

От болницата заявяват, че планират да споделят част от даренията с мемориалната фондация на Джошуа Колинсуърт, която насърчава опазването на чистота на водата със своя талисман Джош Видрата, който също присъства на съботната битка.

Суейн каза, че би искал битката за Джош да стане ежегодно събитие, но не е сигурен дали ще успее да продължи забавната си инициатива.

„В този луд свят има редица фактори… Мисля, че надеждата е тази битка да съществува, за да можем да продължим добрите времена“, каза той.
БТА