След категоричния успех на най-новите за българския телевизионен ефир формати "Пееш или лъжеш" и "Bake off: най-сладкото състезание", втората част на иновативния сезон „2 в 1" на NOVA продължава да предизвиква зрителите.
Стартът на новия сезон на документалното риалити „Мис Пепеляшка" отново привлече вниманието на активното население (18-49 години), като близо 30% от зрителите предпочетоха предаването, което е с 20% повече от аудиторията на втората по гледаемост телевизия bTV в същия часови интервал. „Мис Пепеляшка" традиционно спечели интереса и на активното градско население (18-49 години), където NOVA отбелязва преднина от 31%, а при младата и най-трудна за достигане аудитория (18-34 години) NOVA води още по-убедително - с над десет пункта по-висок дял от предаванията на втората по гледаемост телевизия bTV по същото време.