В седмицата на пролетните стартове, NOVA за пореден път доказа, че е изборът на зрителите. Първият епизод от четвърти сезон на „Кошмари в кухнята” и преобразяването на култовия ресторант „Боянско ханче” донесоха нов успех за медията.
Освен сред групата на активното население 18-49 години, където традиционно NOVA е предпочитана от зрителите, в сравнение с втората по гледаемост медия bTV, убедителна е преднината на NOVA и сред градското население и по-младата и трудна за достигане аудитория. Стартът на най-успешното предаване за кулинарна култура и мениджмънт привлече със 17% повече зрители сред градското население на възраст 18-49 години и с 11% повече сред по-младите на възраст 18-34.
Преднината, която NOVA бележи с поредния старт на нов формат в телевизионния ефир тази пролет, затвърждава лидерството на медията в часовия слот, в който втората по гледаемост медия залага на ключов за пролетния си сезон проект.
В следващия епизод на „Кошмари в кухнята” - във вторник, 7 март в 21.00 ч., кулинарният виртуоз шеф Манчев ще пренесе зрителите в село Градина, където ще ги направи свидетели на истински пожар в кухнята.
Освен сред групата на активното население 18-49 години, където традиционно NOVA е предпочитана от зрителите, в сравнение с втората по гледаемост медия bTV, убедителна е преднината на NOVA и сред градското население и по-младата и трудна за достигане аудитория. Стартът на най-успешното предаване за кулинарна култура и мениджмънт привлече със 17% повече зрители сред градското население на възраст 18-49 години и с 11% повече сред по-младите на възраст 18-34.
Преднината, която NOVA бележи с поредния старт на нов формат в телевизионния ефир тази пролет, затвърждава лидерството на медията в часовия слот, в който втората по гледаемост медия залага на ключов за пролетния си сезон проект.
netinfo