Тенденциите за запознанства при необвързаните се променят, тъй като те планират да дадат приоритет на собствената си самооценка и да останат верни на себе си, докато навлизаме в 2024 г. – преди да намерят „единствения“. Влагането на повече време и усилия в кариерата им и в приятелствата им са други приоритети за необвързаните хора, които се срещат активно.
А за 24% е по-важно от всякога да се уверят, че животът им на срещи отговаря на тях и на техните цели – като собственото им благополучие е на първо място. Близо три четвърти (74%) също така възприемат по-егоистичен подход към срещите и избягват обществените очаквания за постигане на определени етапи, като например сключване на брак или създаване на деца. Повече от осем на всеки десет (84%) не вярват, че има крайна възраст, когато става въпрос за намиране на любов – като 36% просто искат да се забавляват, без допълнителен натиск, пише Mirror.
Експертът по запознанства Ева Галахър каза: „Нашите годишни тенденции в запознанствата се ориентират към променящите се нагласи и поведение на необвързаните – които са силно повлияни от обществото и популярната култура. Виждаме положително движение при необвързаните, които признават собствената си стойност, приоритизират собствените си желания и нужди и никога не приемат по-малко, отколкото заслужават – в което твърдо вярваме.
„Запознанствата трябва да са забавни и без напрежение и се надяваме, че през следващата година необвързаните ще продължат да се наслаждават на пътуванията, когато търсят любов и си поставят целите за срещи.“
39% от анкетираните искат да се срещнат повече хора с подобно мислене на тяхното – докато 53% са настроени да имат дългосрочна връзка. А 59% са „противопоставящи се на срещите“ – поддържат отворен ум, като се срещат извън обичайния си „тип“. Точно една трета признават, че минали връзки с хора, към които обичайно се стремят, никога не са им подействали – а 36% активно се опитват изцяло да се отдалечат от концепцията. Повече от три четвърти (77%) признават, че „разследват запознанства“, като преди това са си направили "домашното" за потенциално съвпадение чрез социалните медии – или за себе си, или за приятел – преди да се срещнат лично. Причините за това включват желание да проверят дали са тези, за които се представят (48%), докато 33% искат да имат по-добра представа за човека, преди да отидат на среща.
А за 24% е по-важно от всякога да се уверят, че животът им на срещи отговаря на тях и на техните цели – като собственото им благополучие е на първо място. Близо три четвърти (74%) също така възприемат по-егоистичен подход към срещите и избягват обществените очаквания за постигане на определени етапи, като например сключване на брак или създаване на деца. Повече от осем на всеки десет (84%) не вярват, че има крайна възраст, когато става въпрос за намиране на любов – като 36% просто искат да се забавляват, без допълнителен натиск, пише Mirror.
Експертът по запознанства Ева Галахър каза: „Нашите годишни тенденции в запознанствата се ориентират към променящите се нагласи и поведение на необвързаните – които са силно повлияни от обществото и популярната култура. Виждаме положително движение при необвързаните, които признават собствената си стойност, приоритизират собствените си желания и нужди и никога не приемат по-малко, отколкото заслужават – в което твърдо вярваме.
„Запознанствата трябва да са забавни и без напрежение и се надяваме, че през следващата година необвързаните ще продължат да се наслаждават на пътуванията, когато търсят любов и си поставят целите за срещи.“
39% от анкетираните искат да се срещнат повече хора с подобно мислене на тяхното – докато 53% са настроени да имат дългосрочна връзка. А 59% са „противопоставящи се на срещите“ – поддържат отворен ум, като се срещат извън обичайния си „тип“. Точно една трета признават, че минали връзки с хора, към които обичайно се стремят, никога не са им подействали – а 36% активно се опитват изцяло да се отдалечат от концепцията. Повече от три четвърти (77%) признават, че „разследват запознанства“, като преди това са си направили "домашното" за потенциално съвпадение чрез социалните медии – или за себе си, или за приятел – преди да се срещнат лично. Причините за това включват желание да проверят дали са тези, за които се представят (48%), докато 33% искат да имат по-добра представа за човека, преди да отидат на среща.