Плейбой пусна нов уебсайт, който не съдържа голи фотографии и е описван като „безопасен за работното място" и „сатирично противосредство срещу робията на работния ден".
Създаден специално за Интернет, новият сайт има постинги и вирусно съдържание в категории като „Момичета", „Развлечение", „Секс", „Видео" и „Лайфстайл". Той също така съдържа връзки към други видеа от мрежата, както и снимки от архива на хартиения Плейбой. „Това е безопасният за работното място уебсайт на Playboy. След къщата, това е най-доброто свърталище на планетата", споделя във видео на сайта 84-годишният Хю Хефнър, създател на Плейбой, отбелязва БГНЕС.
Сайтът включва снимки на плеймейтката Кимбърли Филипс по бельо и със сако за пушене.
Оригиналният сайт на Плейбой, който съдържа голота и дълги лайфстайл статии, има 6 млн. уникални посещения месечно, твърдят от списанието. Традиционният бизнес с популярното еротично списание бе силно засегнат от спад в тиража и приходите от реклами докато хората предпочитат безплатното порно в Интернет.