Парфюмът на Скарлет
Парфюмът на Скарлет / снимка: Reuters, архив

Актрисата Скарлет Йохансон стана лице на линията козметични продукти на модната марка Dolce & Gabbana за втора поредна година.

28-годишната красавица засне рекламна кампания за новия парфюм на италианското модно дуо, наречен "The One Desire".

На снимките, дело на фотографа Тери Ричърдсън, Йохансон позира в съблазнителна поза с опушени очи, подчертани със златисти нюанси. Новият аромат не е предназначен за ежедневно използване, а за специални поводи или запомняща се вечер навън.

Компанията която отговаря за новия парфюм, искала да създаде луксозен аромат, който кара жените да се чувстват "желани и изискани". Вицепрезидентът на компанията Луиджи Феола определи "The One Desire" като "новия блокбастър аромат", предава БГНЕС.

"Този аромат е за жените, които искат да се чувстват уникални, красиви и чувствени. Тя владее стаята, когато влиза, тя не просто е забелязвана, тя привлича вниманието на всички и е секси, а не вулгарна", допълни Феола.

Йохансон вече беше лице на парфюма на Dolce & Gabbana "The One", като благодарение на рекламната й кампания ароматът донесе приходи от 150 милиона долара само за една година. Модното дуо създало "The One Desire" със същата основа като оригиналния аромат, но към нея прибавило тубероза, ванилия, сандалово дърво и мускус.