Китайската компания "Чанчун рейлуей" пуска нов безпилотен еднорелсов влак, изготвен от въглеродни влакна, предаде ТАСС.
Транспортното средство от ново поколение е способно да издържа на екстремални метеорологични условия, включително и на температури от минус 40 градуса Целзий.
При използването на въглеродни влакна влакът е с 25 процента по-лек от традиционните аналози и пести с 23 процента повече енергия от тях.
Дебют на първия голям китайски пътнически самолет (ВИДЕО/СНИМКИ)
През януари компанията съобщи, че ще произвежда и вагони за метрото от същия материал. По този начин ще се пести не само електричество, а също така ще се намали и износването на релсите.
В Китай изпробваха автобуса на бъдещето (СНИМКИ/ВИДЕО)
Въглеродните влакна са устойчиви на корозия, на износване от метали и на ултравиолетовата светлина. Животът на влакове с такива материали ще бъде удължен с 30 години над този на традиционните метални композиции.
Китай пусна метро под река
Според агенция Синхуа водещият производител на влакове в света има над 18 000 служители и годишно те правят над 8000 влака. Продукция на компания се изнася в повече от 20 държави и региони, сред които Съединените щати, Австралия и Бразилия.
Транспортното средство от ново поколение е способно да издържа на екстремални метеорологични условия, включително и на температури от минус 40 градуса Целзий.
При използването на въглеродни влакна влакът е с 25 процента по-лек от традиционните аналози и пести с 23 процента повече енергия от тях.
Дебют на първия голям китайски пътнически самолет (ВИДЕО/СНИМКИ)
China develops new driverless, carbon fiber monorail train https://t.co/jYvKY68v5q pic.twitter.com/shjM2KpdFa
— China Daily Asia (@ChinaDailyAsia) February 5, 2018
През януари компанията съобщи, че ще произвежда и вагони за метрото от същия материал. По този начин ще се пести не само електричество, а също така ще се намали и износването на релсите.
В Китай изпробваха автобуса на бъдещето (СНИМКИ/ВИДЕО)
Въглеродните влакна са устойчиви на корозия, на износване от метали и на ултравиолетовата светлина. Животът на влакове с такива материали ще бъде удължен с 30 години над този на традиционните метални композиции.
China’s leading train maker on Monday released its new driverless carbon-fiber monorail train, which is 25% lighter than a traditional train and can endure extreme temperatures as low as -40℃ pic.twitter.com/EvwQJNhoB3
— People's Daily,China (@PDChina) February 5, 2018
Китай пусна метро под река
Според агенция Синхуа водещият производител на влакове в света има над 18 000 служители и годишно те правят над 8000 влака. Продукция на компания се изнася в повече от 20 държави и региони, сред които Съединените щати, Австралия и Бразилия.