Картичките за Свети Валентин във Великобритания тази година са вдъхновени и от пандемията, като съдържат изображения и шеги със защитни маски, мерене на температура и социално дистанциране,
съобщи Ройтерс.
Дизайнът на поздравителните картички за Деня на влюбените на сайтове като "Тортфул" и "Мунпиг" включва изображения на социално дистанцирана двойка в защитен костюм, сърце със защитна маска или двойка, изтощена от времето, прекарано в карантина у дома.
Аманда Халъм, дизайнер за "Панда енд Принс", залага на закачка с меренето на температура за една от картичките си. Тя е нарисувала дигитален термометър със сърце и шеговит надпис. "Ако картичката може да предизвика усмивка и да накара хората да се разсмеят в тези трудни времена, би било перфектно", казва работещата в Нотингам дизайнерка.
Заради ограниченията в общуването през 2020 г. хората все повече търсят картички, за да поддържат връзките си с приятели и роднини. Халъм казва, че през миналата година е отчела 200 на сто ръст в търсенето на нейни картички.
В "Мунпиг" тематичните картички за Ковид-19 са 5 на сто от всички продажби, казват от компанията.
съобщи Ройтерс.
Valentine's Day cards in a pandemic: Designs on greeting card company sites include depictions of a socially distanced couple in hazmat suits, a mask-wearing heart or a couple long-used to lockdown at home https://t.co/o4AhIKJc9k pic.twitter.com/IhYLKXDCLz
— Reuters (@Reuters) February 11, 2021
Дизайнът на поздравителните картички за Деня на влюбените на сайтове като "Тортфул" и "Мунпиг" включва изображения на социално дистанцирана двойка в защитен костюм, сърце със защитна маска или двойка, изтощена от времето, прекарано в карантина у дома.
Fancy an 'isodate' this Valentine’s Day? With gags about face masks, temperature checks and social distancing, pandemic-inspired cards feature among the traditional romantic offerings this year as some couples prepare for Valentine’s Day under lockdown https://t.co/rceQH3jAaD pic.twitter.com/RcO4693x2u
— Carlos F. Camargo, Ph.D. | DRE #01988431 (@CarlosFCamargo1) February 11, 2021
Аманда Халъм, дизайнер за "Панда енд Принс", залага на закачка с меренето на температура за една от картичките си. Тя е нарисувала дигитален термометър със сърце и шеговит надпис. "Ако картичката може да предизвика усмивка и да накара хората да се разсмеят в тези трудни времена, би било перфектно", казва работещата в Нотингам дизайнерка.
Заради ограниченията в общуването през 2020 г. хората все повече търсят картички, за да поддържат връзките си с приятели и роднини. Халъм казва, че през миналата година е отчела 200 на сто ръст в търсенето на нейни картички.
With limited socializing for most of 2020, people have increasingly turned to cards to stay in touch with friends and family. #ValentinesDay https://t.co/YpIz8XdN9C
— Rappler (@rapplerdotcom) February 11, 2021
В "Мунпиг" тематичните картички за Ковид-19 са 5 на сто от всички продажби, казват от компанията.