Италианските дизайнери Долче и Габана заменят роклите за червила. Те ще пусната на пазара луксозна гама гримове, което както твърдят е било голямата им мечта от години.
Доменико Долче и Стефано Габана навлизат в козметичната индустрия, обръщайки поглед към сицилианските и средиземноморските корени на тяхната марка за колекцията от гримове, рекламно лице на която е холивудската актриса Скарлет Йохансон.
"От години мечтаем да създадем гама гримове "Долче и Габана", съобщи Стефано Габана, цитиран от Ройтерс. "Не знаем дали сега е подходящото време...Трябваше да последваме инстинкта си и го направихме, освен това от дълго време обмисляхме да създадем колекция от гримове", каза още той, цитиран от БГНЕС.
Помощ в това начинание им е оказал специалистът по гримове Пат МакГрат, който работи за тях от повече от десет години. Сред продуктите са сенки за очи "Guilty" и "Elegance" и червила "Drama" и "Devil.". Цените варират от 21 до 49 евро. "Решихме да наречем някои от продуктите с имената на важни за нас и нашата марка понятия", заяви Доменико Долче. Например вулканът Стромболи, Злато - символът на лукса, Далия - любимото ни цвете, Рубин - нашият любим скъпоценен камък, допълва той. Дизайнерите съобщиха още, че колекцията ще се продава в мното ограничен брой луксозни магазини в Милано, Лондон и Ню Йорк.