Италианската модна къща Долче и Габана спира младежката си линия D&G, която създаде преди близо 20 години, за да се съсредоточи върху основната си марка.
Доменико Долче и Стефано Габана, известни с бляскавия си средиземноморски стил, съобщиха, че искат да обогатят предложенията на основната си марка, които вече варират от изящни вечерни рокли до по-достъпни аксесоари като парфюми и слънчеви очила.
"За предстоящите сезони D&G ще стане част от Dolce & Gabbana, давайки още по-голяма сила и енергия на нашите колекции", заявиха двамата дизайнери в комюнике. "За нас това е като връщане към времето, когато започнахме нашето приключение, изпълнени с идеи", допълват те.
Долче и Габана, чиито рокли са носени от звезди като Мадона и Моника Белучи, създадоха линията D&G през 1994 г., за да привлекат по-млади и дръзки клиенти.
За последната колекция на D&G, която представиха в рамките на Седмицата на модата в Милано, дизайнерите заложиха на цветната коприна и огромни сламени шапки, които придадоха на ревюто свеж блясък и им спечелиха бурни аплодисменти.
Модната къща, ръководена от двамата дизайнери, постигна 10% увеличение на приходите до 1,13 милиарда евро за фискалната година до 31 март, посочва БГНЕС.
За модната марка работят около 3400 души и тя има 91 магазина в цял свят.
Седмицата на модата в Милано продължава до 27 септември с колекции на Джорджо Армани, Гучи, Прада и Роберто Кавали.