Общината изпуснала 30 млн. лв. от рекламния хаос
Общината изпуснала 30 млн. лв. от рекламния хаос / netinfo

Дело за пропуснати ползи да заведе Столичната община към жалбоподателите на общинската наредба за рекламата. Това предлага главният архитект на София Петър Диков .

Заместник-кметът по финанси Минко Герджиков изчисли, че за последните три-четири години кметството е пропуснало около 30 милиона лева от рекламния хаос в столицата заради липсата на действаща наредба.

Само от началото на тази година главният архитект на няколко пъти информира, че има умисъл в обжалването на общинската наредба и поради тази причина към момента всички рекламни съоръжения в града са незаконни.

Рекламната наредба не действа в момента заради обжалване на агенции от бранша и областният управител на София.